Gå til innhold

Redd for å bli sett

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Er du redd for at noen skal se deg naken?

I såfall, hvorfor?

Er det værre at en mann eller dame ser deg naken?

Er det værre at barn eller voksne ser deg naken? Har kjønn noe å si?

Kunne du tenkt deg å dusje i en fellesgarderobe?

Sånn ca hvor mange av det motsatte kjønn har sett deg helt naken?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har ikke noe stort problem med å bli sett naken, og fellesdusjer er greit. Jeg kan godt ha lyset slått av under sex, men det er i hovedsak fordi øynene mine blir lyssenstive under sex (ikke spør meg hvorfor - noen andre som opplever det forresten?)

Det er vel ca. 50-60 stykker av det motsatte kjønn som har sett meg naken. 20 av disse har vært sex-partnere, resten har vært kunstnere/kunstelever som har sett meg da jeg sto akt-modell.

Gjest Gjest
Skrevet

Kun en som har sett emg helt naken i voksen alder. Er et par venner jeg neppe hadde vegret meg for å skifte i nærheten av, men det har aldri vært aktuelt.

Fellesdusjer unngår jeg.

Men direkte REDD vil jeg ikke si. Er mer at jeg er såpass privat av meg at jeg ikke ønsker å "dele" kroppen min med hvem som helst.

Gjest Gjest_E_*
Skrevet

Jeg har alltid vært livredd for å bli sett naken.

Likte ikke gym da jeg var barn fordi jeg hatet fellesdusjene. Mange av det motsatte kjønn har sett meg naken. Der sanket jeg bekreftelsene mine.

Det er først nå siste året at jeg klarer å gå på stranden i bikini, være i svømmebasseng og dusje i fellesdusjer.

Det er en frihet for meg å tørre det.

Gjest Tigress
Skrevet

Eg gjer fullstendig faen i om nokon ser meg naken, uavhengig av kjønn. Eg passar på at ikkje elevar ser meg naken (eg er lærar), men eg gjer eigentleg faen i om dei ser meg naken også, eg klarar ikkje å engasjere meg i akkurat det, og sparar kaloriane til noko anna.

Gjest StockDama
Skrevet

Er du redd for at noen skal se deg naken?

-Vil mest mulig unngå det

I såfall, hvorfor?

-For ejg føler ikek for å vise meg frem for alt og alle

Er det værre at en mann eller dame ser deg naken?

-Nei

Er det værre at barn eller voksne ser deg naken?

-Værre at et barn ser...vet ikke hvorfor, men får grøssninger bare av å tenke på å være naken forran en unge.

Har kjønn noe å si?

-Andre gangen du spør

Kunne du tenkt deg å dusje i en fellesgarderobe?

-Har ikke gjort det på masse masse år...og unngår det så langt det er mulig.

Sånn ca hvor mange av det motsatte kjønn har sett deg helt naken?

-Vet ikke....tells helsepersonell? =p

Skrevet

Nei, jeg er ikke redd for å bli sett naken men går ikke akkurat rundt som naturist heller. Har aldri vært i fellesdusj, men tror ikke jeg ville ha store problemer med det dersom det var eneste dusjmulighet der jeg var.

Skrevet

Jeg bryr meg ikke.

Ikke som om jeg går naken i kirken eller noe, men om noe skulle skje så får de som vil se, se.

Vi er jo litt forbi det stadiet hvor man baksnakker og visker og tisker, så føler ikke at jeg har noe å bekymre meg over.

Fellesdusj er jeg i flere ganger i uka uten at det er noe problem.

Gjest Gjest
Skrevet

Veldig mange som har sett meg naken. Var fast gjest på nudiststrand da jeg bodde i Oslo. Jeg bryr meg overhode ikke. Det verste er nok om min tenåringssønn skulle se meg. Ingen hysteriske greier her altså, men av respekt for ham så valser jeg ikke naken fra badet til soverommet. Er ikke så glad i fellesdusjer, men det er ikke fordi noen ser meg naken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...