Gjest kyssesyk Skrevet 13. mars 2008 #1 Skrevet 13. mars 2008 For en stund tilbake hadde jeg kyssesyke, var fryktelig slapp og "livløs". Jeg kom over en artikkel der jeg kunne lese at risikoen ved Kyssesyke er at milten sprekker... her Derfor må en ta det litt rolig med treningen. Jeg kan lese i artikkelen at tallviser at i 55 tilfeller der milten hadde sprukket under kyssesyke, viste det seg at dette hadde skjedd mellom dag fire og dag 21 av sykdommen for de fleste. Etterpå står det: vent med strevsomme aktiviteter i minimum 3-4 uker fra sykdommen startet Noen der ute som har noen erfaringer med hvor lenge en burde holde seg rolig? Jeg skjønner dette er individuelt, men jeg er redd for milten min.. Var en måned siden jeg ble syk nå, dette burde jo bety at jeg nå er kurert og klar for trening? Føler jeg ble litt forvirra av denne artikkelen. Sier ikke tallene at milten kan sprekke mens jeg er syk, ikke i etterkant? Når jeg hadde kyssesyke var det ikke spørsmål om overskudd til trening engang, må jo være knallhard om en skal tvinge seg til trening under kyssesyken? Eller er det bare jeg som er pingle?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå