liv Skrevet 13. mars 2008 #1 Skrevet 13. mars 2008 Jeg har vært ganske mange steder i sentrum i dag men ikke fått tak i karsefrø. Må ha det til i morgen. Vet de har på plantasjen på Skullerud men det blir for langt vekk. Noen som vet om steder de har? Vet vi er tregt ute menvi har ikke har tid pga sykdom i barnehagen. Og vi tenkte ikke på at det kom til å bli utsolgt på alle Mester grønn. Floris har ikke. Meny på Oslo City har ikke, helsekostbutikker har ikke.
Gjest Gjest Skrevet 13. mars 2008 #2 Skrevet 13. mars 2008 Jeg ville prøvd andre matvarekjeder, jeg lurer på om Bunnpris o.l har litt sånne frø av og til. Og andre blomsterbutikker? Hvis du ikke finner noe går det an å plante sennepsfrø i stedet, det finner du i krydderghyllene. Litt annen smak og utseende, men funker på samme måte som karse og spirer like raskt på bomull.
liv Skrevet 13. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. mars 2008 Jeg tok meg en ringerunde på jobb og ringte alle blomsterbutikker, tilslutt fant jeg en som hadde 9 poser igjen! Så da får vi karse i de fine kurvene vi har laget!
janne84 Skrevet 13. mars 2008 #4 Skrevet 13. mars 2008 uff.. så stressende! Vi var heldigvis tidlig ute i år. Vi plantet karsen allerede på mandag
prinsessa Skrevet 13. mars 2008 #5 Skrevet 13. mars 2008 Jeg elsker karse året rundt. I danmark er det helt vanlig og få kjøpt ferdig spirt karse i butikken skulle ønske de kunne begynne og selge ferdig karse her også. De har hatt det noen ganger på meny men det dessverre veldig sjelden.
liv Skrevet 13. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 13. mars 2008 De selger ferdig planta her og, meny har.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå