Gå til innhold

Märtha er gravid!


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest bissi

Å, er det derfor vi ikke har sett noe til Ari i det siste, han har vært travelt opptatt med å besvangre sin hulde viv. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Elize

Så koselig :) Ikke at jeg er noen stor fan av Ari, men Märtha bare stråler, spesielt når hun er gravid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kenneth

Jeg ser for meg Odd Nelvik med dollarglimt i øynene. Tipper det snart dukker opp en stillingsutlysning på nok en paparazzifotograf, som på heltid skal snike i buskene og fokusere utelukkende på Märthas voksende mage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er aller mest spennende med denne nyheten er hva barnet skal hete.

Jeg og samboern tror det blir en gutt. Han tipper på Compaq Sylvester, og jeg håper på noe mer i retning av Amadeus Kasko.

:popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper det er unnfanget av himmelske makter, og Märtha bærer fram vår nye frelser, til allsang fra Märthas engler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper det er unnfanget av himmelske makter, og Märtha bærer fram vår nye frelser, til allsang fra Märthas engler.

:ler: :ler: :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye, synes nå det alltid er koselig med nye verdensborgere jeg da. Om det er kjente, kongelige eller jentene her inne som får barn. Så egentlig gratulere til alle som venter barn i 2008 :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest
Fint for dem.. Men jeg er det IKKE.. Så jeg er mye mer opptatt av det.. Sorry..!

Så hvorfor gidde å svare da? Det går an å glede seg med andre som får barn, selv om noen andre sliter med å få det til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så martha og ari har pult....intresserer meg null =D

Hvorfor kommentaren, hvis det ikke interesserer?

Hyggelig med familieforøkelser - uavhengig av status!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StockDama
Hvorfor kommentaren, hvis det ikke interesserer?

Fordi dette er et debatt forum? Og hvis alle skal være enige i alt... så forsvinner vel litt av vitsen med et debatt forum? Her er det lov å uttrykke sine meninger om man er enig eller ei. Er det ikke fantastisk? =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi dette er et debatt forum? Og hvis alle skal være enige i alt... så forsvinner vel litt av vitsen med et debatt forum? Her er det lov å uttrykke sine meninger om man er enig eller ei. Er det ikke fantastisk? =D

Jo, men enkelte innlegg bidrar mindre enn andre til debatt. :sjenert:

(Som for eksempel dette.)

Endret av Brunhilde
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...