Gå til innhold

Kreta eller Rhodos til sommeren


L@dy

Anbefalte innlegg

Jeg, samboer med barn på snart 3 år tenker på å dra til syden til sommeren. Har sett på nettet, på Kreta, Agia Marina og vurderer det stedet. Men så har jeg også sett på Rhodos, og lurer på hva som er "best".

Det kan jo være hips om haps, er hotellet bra til en grei pris, så spiller det kanskje ingen rolle. Men jeg kan jo høre hva ekspertpanelet anbefaler for en barnefamilie som ønsker fin strand, sol og sommer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har ikke jeg vært på Rhodos, men jeg har vært på Kreta. Vi var i Gerani ikke så langt unna Agia Marina. Vi trivdes veldig!!!! Og jeg kunne fint anbefalt Kreta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært begge steder.

Jeg stortrivdes på Kreta, men skal ALDRI tilbake til Rohdos.

Skittent, slitent, innpåslitne timeshare-selgere på hvert gatehjørne, bråk hele natta og dårlige, smekkfulle strender. (Blir i dårlig humør av å ikke få sove om natta...) I tillegg var det mye mygg på Rohdos, men det kan være tilfeldig med perioden vi var der.

Med eller uten unger ville jeg definitivt valgt Kreta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg har vært i Rhodos, det er en del år siden, men der var det kjempe fint. Bodde i Lindos. Det var hyggelige mennesker og nydelig varmt. Har tenkt meg tilbake til høsten, men da regner jeg med å bo i byen. da må man påregne litt ekstra støy fra trafikk og nattliv. Vil absolutt anbefale Rhodos. Det koster heller ikke mye å dra dit. Og det finnes egne hoteller for barnefamilier. det gjør det sikkert andre steder også.

Endret av en_jente
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Kreta, Makrigialos! :)

Vi bodde på Sunwing. Et nydelig sted. Lange finkornede strender. Fine bassengområder. Fin hage. Koselig landsby med spisesteder langs stranda.

Må kjøre buss i to timer fra flyplassen, men det er absolutt verdt det.

God tur! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tilbakemeldinger. Det blir Aghia Marina på Kreta i August, så får vi ta Rhodos neste gang! :jepp: Tok like godt å bestilte reisen tidligere i dag, så slipper vi å tenke noe mer på det før vi må pakke kofferten å reise. Gleder meg til sommerferien nå! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...