Suzy Skrevet 13. mars 2008 #1 Skrevet 13. mars 2008 Jeg lurer på om noen har noe tips til å få vasket treningstøy HELT rent? Jeg legger mitt i bløt i eddikvann av og til og det tar knekken på lukt, men vaskeanvisningen sier at man skal holde seg på 40 grader og da blir da ikke klærne helt rene. Med det mener jeg at når jeg tar på meg klærne igjen og begynner å bli litt varm, så lukter det svette igjen, før jeg har svettet. What to do..?
Gjest Morgan le Fay Skrevet 13. mars 2008 #2 Skrevet 13. mars 2008 Det ser ut til at (1) du kan bruke treningstøy av naturmaterialer, som kan vaskes ordentlig, og som ikke tar opp så mye lukt, men som dessverre blir ubehagelige når de blir våte eller (2) bruke treningstøy i hi-tech-fibre, som er veldig behagelig selv når det blir klamt (såkalt pustende, som egentlig bare er en markedsføringsjippo), men som tar opp alt av lukt, og som det knapt går an å få bort lukta i, uansett vask på 60 grader eller ikke.
Suzy Skrevet 13. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. mars 2008 Det ser ut til at (1) du kan bruke treningstøy av naturmaterialer, som kan vaskes ordentlig, og som ikke tar opp så mye lukt, men som dessverre blir ubehagelige når de blir våte eller (2) bruke treningstøy i hi-tech-fibre, som er veldig behagelig selv når det blir klamt (såkalt pustende, som egentlig bare er en markedsføringsjippo), men som tar opp alt av lukt, og som det knapt går an å få bort lukta i, uansett vask på 60 grader eller ikke. Faen... det var det jeg var redd for ja... Jeg foretrekker å ha det behagelig når jeg trener gitt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå