DaYdReAm Skrevet 12. mars 2008 #1 Skrevet 12. mars 2008 dette er noe jeg har lagt merke til når jeg går lenge uten sex. at jeg får slike dager med spisekick. slikt som en del jeter får når vi er premenstruelle. jeg tror ikke det er innbilt, for når jeg er i forhold merker jeg kun noe til dette når jeg har PMS. dette er ikke akkuratt et veldig stort problem. men jeg lurer faktisk på om det er andre jenter som får slike "søtsug" "må spise noe" anfall når de går lenge uten sex! å jeg vil gjerne få bekreftet om hele greia er innbillt? har en slik dag i dag...argle. noen menn i nærheten? hihi
Gjest Gjest Skrevet 12. mars 2008 #2 Skrevet 12. mars 2008 Innimellom. Har jeg dårlige perioder kan jeg "trøste meg" med sex eller mat, og er ikke sex aktuelt så blir det mat. Kan og få spisekick om sexen er tilstede, men ikke av den beste.
Amalie_85 Skrevet 12. mars 2008 #3 Skrevet 12. mars 2008 Leste en artikkel om det her emnet en gang. Var at den delen i hjernen som sier du er kåt ligger inntil del delen som forteller deg at du er sulten. Så noen ganger når du er sulten kan det hende at en orgasme kan hjelpe eller omvendt. Så har du spist og er fremdeles sulten hadde vel ikke en rundte i senga med en mann eller annet hjelpeutstyr vært så dumt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå