Gjest Emera Skrevet 14. mars 2008 #61 Del Skrevet 14. mars 2008 Jaja. Det er få tråder som oppsummerer KG så godt som denne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 14. mars 2008 #62 Del Skrevet 14. mars 2008 Jeg har lært at bernaisesaus og taco (ikke sammen, da) er harry. At folk betaler flere tusen for en veske. At det finnes masse rare mennesker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 14. mars 2008 #63 Del Skrevet 14. mars 2008 Bellatrix skrev: bernaisesaus og taco (ikke sammen, da) er harry. Enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 14. mars 2008 #64 Del Skrevet 14. mars 2008 Bellatrix skrev: Jeg har lært at bernaisesaus og taco (ikke sammen, da) er harry. Så hvis man bare passer på å kombinere dem, er det helt ok og ikke harry i det hele tatt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dalwhinnie Skrevet 14. mars 2008 #65 Del Skrevet 14. mars 2008 Eurydike skrev: Så hvis man bare passer på å kombinere dem, er det helt ok og ikke harry i det hele tatt? Nei, da er det innovativt og ekstravagant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 14. mars 2008 #66 Del Skrevet 14. mars 2008 Dalwhinnie skrev: Nei, da er det innovativt og ekstravagant. Se der - nå lærte jeg enda noe nytt på KG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosemose Skrevet 14. mars 2008 #67 Del Skrevet 14. mars 2008 Jeg har lært at jeg jammen meg gikk glipp av mye da jeg giftet meg og da jeg gikk gravid! At det i det hele tatt gikk bra må være en tilfeldighet Jeg har lært at det jeg trodde var sunn fornuft i forhold til barneoppdragelse, enten er hårreisende uansvarlig (eks drikke et glass vin selv om barnet er i samme rom, eller enda verre: drikke et glass vin med sovende barn i huset), eller det er så overbeskyttende at jeg like gjerne kunne murt barnet inne (eks ikke sende femtenåring alene på heisatur til en fremmed by). Jeg har lært at det er noe som heter Fly Lady, at mange menn har hemmelige kontakter på msn, at Dermalogica er det eneste som duger til å rense huden med, og at alle svigermødre er slemme, og at mange bruker mye energi på å hisse seg opp over strøkommentarer fra forbipasserende mennesker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bolledeig Skrevet 14. mars 2008 #68 Del Skrevet 14. mars 2008 Det viktigste jeg har lært her inne er vel strengt tatt hvorfor det er krig i verden. Når man leser hva folk greier å provosere seg over eller lager problemer av, er det jammen ikke rart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dalwhinnie Skrevet 14. mars 2008 #69 Del Skrevet 14. mars 2008 Bolledeig skrev: Det viktigste jeg har lært her inne er vel strengt tatt hvorfor det er krig i verden. Når man leser hva folk greier å provosere seg over eller lager problemer av, er det jammen ikke rart. Den tanken har slått meg også - mange ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cilipili Skrevet 14. mars 2008 #70 Del Skrevet 14. mars 2008 Bolledeig skrev: Det viktigste jeg har lært her inne er vel strengt tatt hvorfor det er krig i verden. Når man leser hva folk greier å provosere seg over eller lager problemer av, er det jammen ikke rart. Den tanken har slått meg også en del her inne Ellers har jeg lært at jeg blir like engasjert av å diskutere her som i det virkelige liv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badiane Skrevet 14. mars 2008 #71 Del Skrevet 14. mars 2008 Bellatrix skrev: Jeg har lært at bernaisesaus og taco (ikke sammen, da) er harry. Stjernedryss skrev: Enig! Visste dere ikke det fra før altså? Dessuten glemte dere ketchupen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Golden Girl Skrevet 14. mars 2008 #72 Del Skrevet 14. mars 2008 - At det er skremmende mange som er utro, og synes det er helt ok. - At jeg fremdeles ikke klarer å skjønne når noen skriver tull bare for å provosere, for eksempel om utroskap, og blir kjempeprovosert . - At mange faktisk liker å skrive dagbok som andre kan lese i - At mange ikke gidder å lese tema før de svarer. - At TS betyr Trådstarter. - At det er hardt å være single. - At det er hardt å være i et parforhold. - At det er veldig lett å bli avhengig av KG. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 14. mars 2008 #73 Del Skrevet 14. mars 2008 Badiane skrev: Visste dere ikke det fra før altså? Dessuten glemte dere ketchupen. Jeg visste det fra før, og det er derfor jeg sier at jeg er enig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FoxyFish Skrevet 14. mars 2008 #74 Del Skrevet 14. mars 2008 Jeg har lært at i mange tilfeller mener man ikke hva man tror man mener. Andre vet nemlig ofte bedre enn deg hva du mener. Godt å slippe å ha en formening om alt hele tiden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 14. mars 2008 #75 Del Skrevet 14. mars 2008 Badiane skrev: Visste dere ikke det fra før altså? Dessuten glemte dere ketchupen. Jippi! Ketchupkrig! Husk vernebriller! Jeg har en magnumflaske med Heinz, hva har dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 14. mars 2008 #76 Del Skrevet 14. mars 2008 junia skrev: Jippi! Ketchupkrig! Husk vernebriller! Jeg har en magnumflaske med Heinz, hva har dere? Heinz ØKOLOGISK! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 14. mars 2008 #77 Del Skrevet 14. mars 2008 Jeg liker ketchup, bernaisesaus og taco. :harry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badiane Skrevet 14. mars 2008 #78 Del Skrevet 14. mars 2008 (endret) Bellatrix skrev: Jeg liker ketchup, bernaisesaus og taco. :harry: Edit: Hvorfor er det ingen harry-smiley her, forresten? En trønder med bart, skinnvest og tresko ville passet bra. Endret 14. mars 2008 av Badiane Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bolledeig Skrevet 14. mars 2008 #79 Del Skrevet 14. mars 2008 Det er ikke plass mellom alle smileyene med babyer, sjokolade og husarbeid (!!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
milla-mor Skrevet 14. mars 2008 #80 Del Skrevet 14. mars 2008 Badiane skrev: Edit: Hvorfor er det ingen harry-smiley her, forresten? En trønder med bart, skinnvest og tresko ville passet bra. En sånn ville jeg brukt så mye som mulig! Jeg har jo fra tidligere tråd fått slått fast at jeg er ganske harry... Eyeliner utenfor øyet? Ærlig talt. Ahh... Enda en ting jeg har lært: Jeg er harry. Og jeg føler meg ikke noe særlig alene heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå