Gå til innhold

Lirypa får sin stegg

lirypa

Anbefalte innlegg

Da er brudekjole bestemt!

Det blir ikke Agape 1060, men Agape 1125. Når alt kom til alt, likte jeg ikke 1060 som jeg var helt sikker på at jeg skulle ha :fnise: Derimot simpelthen ELSKET jeg 1125 :rødme: I grunnen litt rart at to så like kjoler skal føles så forskjellig...

Men nå har jeg altså bestemt meg :jepp:

Her er kjolen - du og du som jeg gleder meg til å ha på meg den kjolen. Følte meg som en dronning :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sitter og venter på svar fra stedet vi ønsker å holde bryllupet - er det for tidlig å sende en "purre-mail" tro? Sendte forespørsel per mail den 20. mai, men har ikke hørt noe ennå. vil jo ikke mase.... Kunne jo strengt tatt forsøkt å ringe for å høre. Kanskje jeg får gjøre det til mandag :jepp:

Ellers er det 99% sikkert at det blir bryllup den 5. september 09. Må bare få vite om vi kan få lokalene da - men fotografen vi har lyst på er ledig den dagen :)

Gleder meg ja!! Det er sååå lenge til 5. september 09!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Her er det jommen meg lenge siden jeg har skrevet noe...

Babylagingen har tatt helt av - :fnise: :rødme:

Bruker mye tid inne på SnartGravid for tiden. Bryllupet har liksom kommet litt i bakgrunnen. Jeg har fortsatt ikke fått noe svar fra fra stedet vi ønsker å ha bryllupet - kanskje e-postadressen ikke fungerer? Jeg får manne meg opp og ringe. Liker ikke å prate i telefonen med ukjente mennesker :sjenert: - men det må nok til om vi skal få noen respons fra det stedet.

Ellers tenker jeg mye på utforming av innbydelser, bordkort etc. Har planer om å lage dette selv - synes det er koselig. Men jeg endrer mening om hvordan de skal se ut for hver dag...

Men det er fortsatt god tid. Bryllupet er ikke før 5. september.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 måneder senere...

På tide å blåse støv av denne dagboka mi :jepp:

Nå har vi tatt prøvepause med tanke på en liten småtting. Bryllupsdatoen er spikret til 5. september og sted er bestemt - nesten i alle fall. Vi er enige om hvilket sted som er 1. valg og hvilket som er 2. valg. Så får vi bare se om 1. valget ikke priser seg ut :fnise: Har sååå lyst på det 1.valget altså!!!

Fotograf er også i boks. Så nå er invitasjoner, bordkort etc neste på lista. Har tenkt til å lage selv, så trenger nok den tiden som er igjen fram til bryllupet.

Har også tenkt litt på brudebukett. Jeg vil ha en liten rund en med slep nedover, om dere skjønner. fargene skal være i varme, rød-oransje toner. kanskje noe a la denne

post-14113-1230425447_thumb.jpg

eller denne

brudebukett2.bmp

eller denne

post-14113-1230425870_thumb.jpg

Ja, og brudekjolen er bestilt! hehe - frk. surr har ombestemt seg - igjen! Det ble likevel Agape 1060. Jeg skulle nemlig bare prøve kjolestørrelsen en gang til, men de hadde ikke min størrelse inne i den modellen jeg hadde bestemt meg for. 1060 har helt likt snitt, så da fikk jeg prøve den istedenfor. Og denne gangen var det en helhvit versjon av kjolen. Og jeg falt pladask - hihi. snodig at fargen har så mye å si! Forrige gang jeg prøvde 1060 kjolen, var den i hvit/gull, og med det samme jeg fikk den på meg, sa jeg NEI - denne vil jeg ikke ha. jaja, nå er i alle fall Agape 1060 kjolen bestilt - i helhvit utforming - og jeg er helt sikker på at jeg har gjort det riktige valget :rødme:

Endret av lirypa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei :hallo: Sitter og leser litt dagbøker her, koselig å ramle innom din også. Nyydelig kjole du har valgt! Hadde tenkt meg stroppeløs jeg, men ble nesten litt usikker nå..... bukettene du tenker på var flotte, har selv lyst på en rund som henger litt nedover...:strix:

Gleder meg til å følge med videre her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh- kjempefin kjole! Så også delvis på den, er så fin stil!

Gleder meg til å følge med på planleggingen din- nærmer seg nå :)

Godt nytt år forresten :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, ja har ikke kommet så mye lenger i planleggingen siden sist jeg skrev her. Men i går fant jeg ut at det er SALG på Agape - argh - og kjolen "min" prøvde jeg der for bare et par uker siden - og BESTILTE! Visste ikke at det var januarsalg...

jaja, jeg får i alle fall kjolen jeg drømmer om - men den koster flesk ja!

Godt nytt år til alle som er innom her og leser.

:rødme: 2009 - bryllupsåret mitt :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...