Gå til innhold

Lirypa får sin stegg


lirypa

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg så smått skulle begynne å samle tanker og ideer til bryllupet her :sjenert:

Datoen er ikke spikret ennå, men det blir kanskje 080809...

Spennende tider framover :love:

Det eneste jeg har på plass er forloveren min - et enkelt valg :danser:

________________________________________________________________

Tenkte jeg skulle bruke dette første innlegget til å holde kontroll på "tingenes tilstand" :kaffe:

Bryllupsdato: 05.09.09

Vielse: Borgerlig. Enten Unitarforbundet eller Humanetisk forbund (sambo er medlem der)

Sted: Nesten fjellet...blir oppi dalom

Forlover: I boks - min beste venninne

Brudgommens forlover: Vet hvem - men han er ikke spurt ennå...

Brudepiker: mange som har lyst vet jeg...blir sannsynligvis 4 eller 5 stk. 1 på 10 år, 2 på 9 år, 1 på 6 år og muligens 1 på 4 år. Blir det for mange tro??? Vet at 4 av dem har så veeeldig lyst. hihi - det var det første dem spurte om da de fikk nyheten om bryllupet :ler2:

Drømmekjolen - Kjole 1060 i helhvit utforming er bestilt :rødme:

Gjesteliste: Har begynt på lista. Det ser ut til at vi blir mellom 60 og 70 personer

Fotograf - i boks, en vi kjenner som er hobbyfotograf skal være "fotojournalist" i bryllupet vårt. Han skal være med hele dagen og ta masse stemningsbilder.

Invitasjoner - skal lage selv, har ikke bestemet stil etc ennå

Bordkort - skal lage selv, har ikke bestemet stil etc ennå

Bordpynt - noe høstlig fra fjellet

Meny - lokale råvarer. Vilt på menyen.

Bryllupskake - har ikke lyst på tradisjonell marsipanbryllupskake...liker ikke det jeg...men aner ikke hva hvordan vi skal ha. Kanksje en blanding, med flere typer kake over hverandre...

Brudebukett - har begynt å titte, vet sånn ca fasong og farge, men ikke hva slags blomster ennå.

osv osv

...sånn, da har jeg lagt inn noen oppdateringer her :goodbye:

Endret av lirypa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:vinke:

:velkommen: hit til oss i bryllupsdagbøkene :juhu:

Koselig med nye folk her :)

Hvis dere går for 080809 så har dere samme bryllupsdato som oss :fnise: Det er vist en veldig populær dato... Mange her som har valgt den dagen :)

Hold oss oppdatert da på nye ting og tanker du har om bryllupet :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:velkommen: til dagbøkene og tillykke med forestående bryllup! Gleder meg til å følge med på planlegging. Her inne finner du masse tips og ikke minst smarte lister!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alvebruden

:hallo:

:velkommen: hit og gratulerer så masse. Nå har du en spennende tid i møte. :)

Benytter også anledningen til å ønske deg en god påske. :kaklehone:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *englefjes*

Gratulerer med forestående bryllup og dagbok :-D

Blir spennende å følge planleggingen din videre.

Endret av *englefjes*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du startet kjolejakten??? :hoppe: :hoppe:

JA, internett blir flittig besøkt i disse dager :fnise:

Jeg har funnet min drømmekjole hos Agape - kjole 1060 - middelalderinspirert. Det gjenstår å se om den passer til min kropp, skal på prøvetime hos Agape om et par uker. Gruegleder meg!

Ellers har jeg også sett endel andre jeg liker, så det er ingen krise om snittet på Agape 1060 er helt feil til meg. Eneste jeg vet er at jeg ikke vil ha stroppeløs kjole - og dem er det maaaange av. Er redd for å gå og heise på toppen hele tiden :sjenert:

Tralala - en god dag i dag :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste jeg vet er at jeg ikke vil ha stroppeløs kjole - og dem er det maaaange av. Er redd for å gå og heise på toppen hele tiden :sjenert:

Jeg er helt enig med deg, vil heller ikke ha stroppeløs kjole. Jeg synes ikke det er spesielt pent heller jeg da. Håper du finner drømmekjolen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Gratulerer med ny dagbok og kommende bryllup! :velkommen: så mye hit til KG! Spennende med planlegging, det er herlig å se at alle valgene en tar underveis former seg til det bryllupet en selv ønsker! :-D

Håper kjoleprøvingen blir en suksess, godt å ha god tid på seg i allefall :tommelopp:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA, internett blir flittig besøkt i disse dager :fnise:

Jeg har funnet min drømmekjole hos Agape - kjole 1060 - middelalderinspirert. Det gjenstår å se om den passer til min kropp, skal på prøvetime hos Agape om et par uker. Gruegleder meg!

Ellers har jeg også sett endel andre jeg liker, så det er ingen krise om snittet på Agape 1060 er helt feil til meg. Eneste jeg vet er at jeg ikke vil ha stroppeløs kjole - og dem er det maaaange av. Er redd for å gå og heise på toppen hele tiden :sjenert:

Tralala - en god dag i dag :goodbye:

åååå så gøy med kjoleprøving :-D

Det er bra å ha flere alternativer ja... :) jeg fant min drømmekjole, men desverre er det en modell som er gått ut av produksjon og er heller skjeldent kjøpt her i norge, så jeg finner den ikke noen plasser :cry:

Så jeg må på ny kjolejakt.... Jeg slet skikkelig med å finne noe jeg likte på den første jakten så jeg er spent på hvordan dette skal gå :klø:

Jeg vil heller ikke ha stroppeløs... jeg syns de er for lave på ryggen så da får jeg sånne "fettberg" som stikker ut over kanten på kjolen... :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA, internett blir flittig besøkt i disse dager :fnise:

Jeg har funnet min drømmekjole hos Agape - kjole 1060 - middelalderinspirert. Det gjenstår å se om den passer til min kropp, skal på prøvetime hos Agape om et par uker. Gruegleder meg!

Ellers har jeg også sett endel andre jeg liker, så det er ingen krise om snittet på Agape 1060 er helt feil til meg. Eneste jeg vet er at jeg ikke vil ha stroppeløs kjole - og dem er det maaaange av. Er redd for å gå og heise på toppen hele tiden :sjenert:

Tralala - en god dag i dag :goodbye:

Gratulera me de kommanes bryllupe å :velkommen: som dagbokskrivar :) Ååå, de e knall å planelegga bryllup :rødme: litt forvirranes for enkelte av oss men...eh.... :sjenert::fnise:

Må bare sei du har eksepsjonelt go smak når de komme te kjole :dåne: :tommelopp:

.................Eg har nemligt kjøpt den samme kjolen :skratte: Å eg elske an!!!! :hjerter::fnise: Nei altså eg meine de, an e superfine, annerledes å veldig staselige! Eg va heldige å fant an på Finn te halv pris, de e absolutt verdt ett forsøk :Nikke: Å den typen kjole passe dei fleste figurar fekk eg beskjed om...gled deg te prøving :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå har jeg forsøkt å sette opp en liten gjesteliste, for å se sånn ca hvor mange vi blir. Det er jo litt essensielt i forhold til lokaler :jepp:

Og siden plane er å ha bryllupet på fjellet, så.... ja...

Uansett, det ser ut til at vi blir mellom 55 og 65 voksne/store barn og ca 14 barn (fra 2-12 år) - dersom vi skal ha med barna i slekta. Og det tror jeg det blir til! Derimot har vi ikke tenkt til å invitere venners barn, bortsett fra barna til min forlover som jeg er en slags ekstra-mamma for :sjenert: , og håper at det går bra.

Dersom noen har tips om lokaler på fjellet/i nærheten av fjellet (fjellstuer eller liknende) som har mulighet til å dekke til fest for ca 65-70 personer og helst har muligheter for overnatting for endel av gjestene er jeg veldig takknemlig for noen hint :lete: Jommen blir det mange folk når man setter seg ned og summerer....

So long...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg oppdaterer det første innlegget med ting og tang som jeg må huske på og som jeg har ordnet med mer eller mindre jevne mellomrom :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært og sneket på noen av de andre bryllupsdagbøkene og hentet denne lista :sjenert: :

Kurv herredo:

- Paracet

- Svarte sokker

- Gnagsårplaster

- Plaster

- Munnvann

- Hårvoks

- Hårgele

- Frisk

- Tyggegummi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Oj - skal si tiden flyr!

Leenge siden jeg har skrevet noe her...

Har tenkt og planlagt en hel del - leter fortsatt febrilsk etter lokale på fjellet som ikke er for langt unna Olso, som man kan kjøre helt fram til, som kan huse 60-80 personer, hvor man kan se/være på fjellet OG som har en koselig ramme (gjerne gammel seter-stil). Ikke bare, bare...

har vært i kontakt med flere fotografer - men kan jo ikke bestille før jeg vet hvilken dato det blir som igjen er avhengig av at vi finner lokale som er ledig - jeg går rundt meg selv - hihi

Men nå skal jeg krype inntil min kjære og drømme om fjellbryllupet vårt :rødme:

...hihi...oppdaget at jeg var blitt husvarm i forumet her :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...