Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Eh, siden naar ble disse billige??? Hos Banana Republic og Bloomingdale's faar du knapt en t-skjorte for under $80. I tillegg til mange andre forslag vil jeg anbefale The Gap, som er noksaa lik til H&M.

Hæh, nå må du gi deg. Jeg fikk da en DKNY-genser til 45 dollar på Bloomingdale's.. Gubben kjøpte seg masse Rock & Republic, Diesel-belter, G-Star osv. til en billig penge også. Da regner jeg med at de litt billigere merkene er billigere i pris også... I tillegg kjøpte jeg en kjempestor flakong med parfyme veldig billig også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hæh, nå må du gi deg. Jeg fikk da en DKNY-genser til 45 dollar på Bloomingdale's..

/quote]

Sier ikke at man ikke kan gjoere et godt kjoep paa salg ol. hos Bloomingdale's heller, men her i USA regnes faktisk de butikkene du nevnte for aa vaere eksklusive og dyre (ikke Macy's, da). Derfor syntes jeg det ble litt feil aa anbefale slike butikker naar ts sier at hun oensker aa handle billig

Gjest Gjest_Dinah_*
Skrevet
Eh, siden naar ble disse billige??? Hos Banana Republic og Bloomingdale's faar du knapt en t-skjorte for under $80. I tillegg til mange andre forslag vil jeg anbefale The Gap, som er noksaa lik til H&M.

Hvor mange ganger har du vært i USA egentlig?

På bloomingdales fikk jeg meg 7-seven for all mankind jenas til 56$. For å si det sånn så koster de buksene rundt 1000kr i usa og over 3000 i norge. Hvis ikke det er billig. Nesten alt jeg kjøpt der fikk jeg til under 80$. Vel og merke var mye på salg, men anyway.... Bloomingdales har masse salg og de fleste handler jo på salg der. Nordstrom og bloomingdales er samme greia... Selvfølgelig... etter din definisjon på hva som er billig så må man jo på Wallmart å handle klærne sine for at det skal kvalifiseres som billig.

Jeg personlig syns ikke designklær til 80$ er dyrt. Gjerne handle i norge så kan du få se hva som er dyrt.

Skrevet

På departement stores som Macy's og Bloomingdales finner du klær i alle priskategorier, da de har en blanding av egne rimelige merker og mer kjente designer brands.

Men Banana Republic er ikke en butikk jeg vil definere som en billig butikk.. kjolene der koster som regel 150-200 dollar, gensere 60-120 dollar.. Det er jo fine klær og sammenlignet med et norsk prisnivå så er det overkommelig for all del, men tviler på at det var en slik type TS tenkte seg :)

Gjest Ansjoni
Skrevet

Nordstrom Rack - en avdeling av Nordstrom med gode tilbud på merkevarer.

Forever 21

Charlotte Russe

Old navy

-er alle ganske billige butikker med greit utvalg :)

Skrevet

Nordstrom Rack var jeg så vidt innom i L.A.

Fant masse billige hårprodukter, Redken, SexyHair, Tigi/BedHead etc..

Klær syntes jeg var håpløst å finne da alt hang på overfylte, rotete stativer og det jeg fant egentlig ingenting som var av interesse.. Samboeren min fant riktignok en god del som bl.a. Quiksilver etc.. og det var råbillig.. 19 dollar for en hettegenser :)

Skrevet
Hvor mange ganger har du vært i USA egentlig?

På bloomingdales fikk jeg meg 7-seven for all mankind jenas til 56$. For å si det sånn så koster de buksene rundt 1000kr i usa og over 3000 i norge. Hvis ikke det er billig. Nesten alt jeg kjøpt der fikk jeg til under 80$. Vel og merke var mye på salg, men anyway.... Bloomingdales har masse salg og de fleste handler jo på salg der. Nordstrom og bloomingdales er samme greia... Selvfølgelig... etter din definisjon på hva som er billig så må man jo på Wallmart å handle klærne sine for at det skal kvalifiseres som billig.

Jeg personlig syns ikke designklær til 80$ er dyrt. Gjerne handle i norge så kan du få se hva som er dyrt.

Jeg bor i USA, saa mulig jeg er litt bortskjemt i forhold til dere som bor i Norge i forhold til priser, ja. Syns ikke de har noe fine klaer hos Walmart, da. Uansett saa forsoeker jeg bare aa svare ts, som jo paapekeer at hun ikke er intereseert i merkeklaer. Men jeg kan gjerne moderere uttaleslen min og si at Bloomingdale's er relativt dyrt dersom man ikke finner noe paa salg der. Og ja, det er ofte salg i butikkene her, det skal jeg gi deg rett i! Ikke rart jeg liker meg i USA, altsaa!

• Liker 1
Gjest Gjest_Dinah_*
Skrevet
Jeg bor i USA, saa mulig jeg er litt bortskjemt i forhold til dere som bor i Norge i forhold til priser, ja. Syns ikke de har noe fine klaer hos Walmart, da. Uansett saa forsoeker jeg bare aa svare ts, som jo paapekeer at hun ikke er intereseert i merkeklaer. Men jeg kan gjerne moderere uttaleslen min og si at Bloomingdale's er relativt dyrt dersom man ikke finner noe paa salg der. Og ja, det er ofte salg i butikkene her, det skal jeg gi deg rett i! Ikke rart jeg liker meg i USA, altsaa!

Hehe.. nå følte jeg meg nesten litt harsh her... Var egentlig ikke meningen det da.. Men jeg syns personlig ikke at merkeklær i usa er dyrt. Du som bor der syns sikkert det er dyrt der da ja. Ser den.

Var i san francisco og LA i 2007. Kjøpte meg et par nike shox, splitter ny modell i usa til 100$. Da vi var der var det da i underkant av 600kr. I norge koster de samme skoene 1800 kr så ting er jo ekstremt mye billigere i usa enn i norge. Kjøpte også på juicy couture. primp. seven jeans etc til utrolig billig på bloomingdales. Disse merkene koster atskillig mer i norge. Her ligger prisene på langt over 1000 kr pr plagg.

Hvor i usa bor du forresten?

Skrevet
Hehe.. nå følte jeg meg nesten litt harsh her... Var egentlig ikke meningen det da.. Men jeg syns personlig ikke at merkeklær i usa er dyrt. Du som bor der syns sikkert det er dyrt der da ja. Ser den.

Var i san francisco og LA i 2007. Kjøpte meg et par nike shox, splitter ny modell i usa til 100$. Da vi var der var det da i underkant av 600kr. I norge koster de samme skoene 1800 kr så ting er jo ekstremt mye billigere i usa enn i norge. Kjøpte også på juicy couture. primp. seven jeans etc til utrolig billig på bloomingdales. Disse merkene koster atskillig mer i norge. Her ligger prisene på langt over 1000 kr pr plagg.

Hvor i usa bor du forresten?

Hoeres ut som du gjorde noen glimrende kjoep. Maa ha vaert kjempe morsomt, saerlig naar dollaren er saa lav som naa. Jeg merker selfoelgelig bare at det er svinedyrt for meg aa reise til Norge naa! Du skulle bare hoere hvor mye jeg klager paa priser naar jeg er der! Jeg bor i New Jersey, men jeg digget San Fransisco da jeg var paa besoek der. Mye bedre klima paa den siden av kontinentet.

Gjest GossipGirl
Skrevet
Hoeres ut som du gjorde noen glimrende kjoep. Maa ha vaert kjempe morsomt, saerlig naar dollaren er saa lav som naa. Jeg merker selfoelgelig bare at det er svinedyrt for meg aa reise til Norge naa! Du skulle bare hoere hvor mye jeg klager paa priser naar jeg er der! Jeg bor i New Jersey, men jeg digget San Fransisco da jeg var paa besoek der. Mye bedre klima paa den siden av kontinentet.

Kan på det sterkeste anbefale J-Crew, Bebe, Bananarepublic, Gant, The Gap, Old Navy etc. Kjøpte lite på de to siste stedene, men mye spennende accessories der...

Skrevet

Må ha denne på mine innlegg.

Skrevet

Det er vanlig med outlet butikker i alle store byer i USA. Ofte er de samlet på et sted også...så prøv et google søk på outlet + byen du skal til.

• 4 år senere...
Skrevet

*dytter denne tråden opp*

-CoffeeCup :kaffekopp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...