Gjest LanaLane Skrevet 12. mars 2008 #1 Skrevet 12. mars 2008 Hei! Jeg er litt usikker på dette med fjerning av føflekker og evt hvilke som burdefjernes. Har en på ryggen, akkurat der bukselinninga er og i løpet av årene har den blitt revet opp, klødd på etc. Den har vært helt blank det siste året og nå er jeg litt bekymra fordi den har alltid fått den brune fargen tilbake før. Ser ut som en vanndråpe! Har lett på nettet men finner ikke noe....skal til legen i morgen ang noe annet, men skal jeg spørre? Den andre er i hodebunnen og er bare ekstremt irriterende. Jeg var til frisøren her en dag og han klarte å kjøre kammen under flekken slik at jeg kunne løfte den litt opp. Blødde som en gris og måtte sitte med bomullsdott! Skjer ofte når jeg børster håret og klør meg i hodet og begynne å bli lei nå... Noen erfaringer? Må det være skumle saker med i bildet for at legen kan fjerne? Takknemlig for alle svar:)
Gjest Sisu Skrevet 12. mars 2008 #2 Skrevet 12. mars 2008 Spør legen du, det hadde jeg gjort. Så blir du forhåpentligvis en bekymring mindre!!
Nienna83 Skrevet 13. mars 2008 #3 Skrevet 13. mars 2008 Fastlegen din kan fjerne føflekker, både av kosmetiske, praktiske og patologiske grunner. De vil da bli skjært ut. De fleste fastleger kan gjøre dette, og dersom de ikke har kunnskaper i dette feltet henviser de deg til en som har det. Du kan også be om en henvisning til en mer erfaren hudlege dersom du ønsker en grundigere og mer erfaren vurdering. Det anbefales å få undersøkt alle føflekker av hudlege/lege dersom man velger å "viske ut" føflekker med laser. Dette for å undersøke at disse ikke er maligne før de fjernes.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå