Gå til innhold

Sladreliste!


Felicity

Anbefalte innlegg

Skal dere velge sladre makker selv? Om det er noen andre som har ett bedre system enn dette så bare skriv det her. Jeg husker ikke hvordan de andre har gjort det. Husker ikke hvordan jeg gjorde det sist heller. Og har jeg glemt noen så bare si ifra, eller om jeg har tatt med noen som ikke lengre er her :(

Mai

5. linky- Linn3c er sladris

8. Blåmeisa

9. Bollefisen

12. Linn3C- Liv er sladris

17. Akila

21. MissiS

21. Kara W- chilipili er sladris

23. Tindeling

26. Salt'n

31. nat 26

Juni

1. Jente 79- Glow er sladris

3. Erya

5. Bjerta

6. Amused- MellonCollie er sladris

10.Lissmor81

12. Susiepia- Ballerina er sladris

19: Amyrlin

21: Moonshadow- Bustetroll er sladris

21: apple

22. Felicity- Amalie_85 er sladris

24: Kaifa

24. til 3. juli: Astra

25. cilipili- Kara W er sladris

26. theesee

27, Amalie_85- Felicity er sladris, Knøttet

28. Nøtteliten

28. Lille Lala

Endret av Felicity
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jøss, er vi så mange :overrasket:

Jeg har egentlig luftet det med Glow om hun kunne være sladrisen min en gang... Men bør vel nesten få det bekreftet nå som det nærmer seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

avtal med den du ønsker å sladre med, så kan jeg føre dere opp:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Er det sånn at man har en person her som man sier ifra til når man drar inn på sykehuset, slik at de kan melde ifra her?

Kanskje lurt å parre noen som har termin i mai med noen som har termin i juni, så er det mindre risiko for at de føder samtidig og ikke får sagt ifra? For min del kan du bare sette parre meg sammen med noen. Jeg kjenner ingen andre her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det sånn at man har en person her som man sier ifra til når man drar inn på sykehuset, slik at de kan melde ifra her?

Kanskje lurt å parre noen som har termin i mai med noen som har termin i juni, så er det mindre risiko for at de føder samtidig og ikke får sagt ifra? For min del kan du bare sette parre meg sammen med noen. Jeg kjenner ingen andre her.

Ja, sender en sms når en drar på sykehuset og en oppdatering etter at ungen er født.

Greit å ikke ha termin altfor nærme. Jeg ble kalt inn som reserve for imli i mars-april klubben siden hun gikk ei uke over, mens den opprinnelige sladrisen fødte tidlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Noen som vil være sladris? :)

Har du funnet noen chilipili? Hvis ikke kan vi vel være sladris for hverandre? Jeg har termin 21.mai.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du funnet noen chilipili? Hvis ikke kan vi vel være sladris for hverandre? Jeg har termin 21.mai.

God plan :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...