Gjest Gjest Skrevet 11. mars 2008 #1 Skrevet 11. mars 2008 Jeg har skumlest noen artikler om det med fysisk tiltrekkning her på forumet, og vil vite om det er sant eller kan være noe annet. Saken er at dama gjorde det slutt i går, vi har vært sammen 2 år og 6 månder. det begynte fra ca et år siden at hun ikke visste om hun hadde følser for meg lenger. vi prøvde å fortsette men etter 2 månder tvilte hun igjen. Da ble det slutt noen dager før hun sendte meld til meg å sa at hun ville prøve å redde forholdet fordi det var en del av henne som elsket meg fortsatt. Vi prøvde atter en gang og det tok ca et halvt år og hun visste stadig ikke hva hun følte for meg. da ble det slutt i noen dager igjen og hun sa hun trodde hun hadde gjort en feil og ville prøve enda en gang. og nå sa hun at hun ikke ville være sammen med noen fordi hun ville være singel og oppleve ting alene. Hun sa også at hun fikk dårlig samvittighet av å snakke med andre gutter. sexlysten hennes forsvant etter ca 6 månder... hun ble totalt forandret og ble kort sagt en lat stuegris og la på seg. etter dette hadde vi sex gjennomsnitt ca 1 gang i uka. jeg tok opp problemet flere ganger men det nermeste svaret jeg fikk var at hun synes jeg var for fiksert på kropp og utsende. inntimiteten har blitt lavere og lavere siden det og hun sa at hun "følte" jeg klenget hvis jeg kysset henne. by the way måtte hun alltid bli slikket før vandelig sex. den siste tiden fant vi lissom ikke på noe i sosiale sammenhenger. Det er ikke første gang noen har mistet følsene for meg og jeg er redd det kan ha noe med utsende å gjøre! jeg er egentlig ganske anmindelig tross men høyde på 167. hun har aldrig sagt at utsende mitt er dårlig, men har lissom prøvd å få meg til og gå i di og di klærne. og hun har fikset håret mitt mye (hun er frisør forøvrig) er lissom redd ingen skal synes jeg er pen nok. mvh frustrert mann
Gjest Gjest Skrevet 12. mars 2008 #2 Skrevet 12. mars 2008 Huff, stakkars deg:( Jeg føler virkelig med deg! Men du må ikke la henne ødelegge deg på denne måten!! Ikke pen nok? Hun var jo sammen med deg! Tro meg, selv om hun har prøvd å "pynte" på deg, trenger det ikke å bety at du ikke er pen. Jeg "pynter" på min samboer hele tiden, men ikke fordi jeg synes han er stygg. Tvert om så synes jeg han er kjempe pen!! Tror det bare ligger i flere jenter å "dille" med typene våre... Du må finne tilbake din egen selvsikkerhet, tenke på hvilke gode kvaliteter du har, hva som gjorde at hun ble sammen med deg for 2,5 år siden, og finne deg ei som kan ta godt vare på deg. Ei som gir deg det du fortjener!
Inwe Skrevet 12. mars 2008 #3 Skrevet 12. mars 2008 (endret) Føler med deg og kommer med en Du har virkelig fått et støkk i selvtilliten pga dette, og det skjønner jeg. Har selv vært i et av/på forhold, og det ødelegger en totalt. Du må ikke tro at hun ikke liker utseende ditt pga hun ordner litt på deg og slikt, som hun over meg sa liker vi å dulle med typene våre (og andre forsåvidt, jeg pynter opp min bror og venner), men det har virkelig ikke noe med at jeg synes at de stygge. Mitt råd er at du prøver å glemme henne (altså ikke det fine dere hadde og slikt, men å fortsette forholdet), finne deg en som virkelig bryr seg om deg. Kanskje prøve singellivet litt? Skal si det tar opp selvtilliten litt å bli sjekka opp og flørte litt uten de sterke følelsene en gang i blandt også. Men har dere slitt så lenge, så er det kanskje ikke noe å redde lengre? Det er nok en grunn til at det hele tiden blir slutt, tenk gjennom det. Det finnes nok ei anna for deg der ute, selvom singellivet eller ikke er så ille når man først er kommer over forrige. Nå har jeg frivillig levd singellivet i 3 år med noen små flørter her og der, og må si jeg liker det sånn Endret 12. mars 2008 av Inwe
Gjest Gjest Skrevet 12. mars 2008 #4 Skrevet 12. mars 2008 Føler med deg og kommer med en Du har virkelig fått et støkk i selvtilliten pga dette, og det skjønner jeg. Har selv vært i et av/på forhold, og det ødelegger en totalt. Du må ikke tro at hun ikke liker utseende ditt pga hun ordner litt på deg og slikt, som hun over meg sa liker vi å dulle med typene våre (og andre forsåvidt, jeg pynter opp min bror og venner), men det har virkelig ikke noe med at jeg synes at de stygge. Mitt råd er at du prøver å glemme henne (altså ikke det fine dere hadde og slikt, men å fortsette forholdet), finne deg en som virkelig bryr seg om deg. Kanskje prøve singellivet litt? Skal si det tar opp selvtilliten litt å bli sjekka opp og flørte litt uten de sterke følelsene en gang i blandt også. Men har dere slitt så lenge, så er det kanskje ikke noe å redde lengre? Det er nok en grunn til at det hele tiden blir slutt, tenk gjennom det. Det finnes nok ei anna for deg der ute, selvom singellivet eller ikke er så ille når man først er kommer over forrige. Nå har jeg frivillig levd singellivet i 3 år med noen små flørter her og der, og må si jeg liker det sånn Leste noen temar i foumuet her, var derfor jeg ble litt paff. det funker nok ikke med av og på forhold nei.... har selvfølgelig tenkt å nyte singellivet og flørte med andre men er litt vanskelig når slikt har skjedd.. dette er det værste som finnes!
Inwe Skrevet 12. mars 2008 #5 Skrevet 12. mars 2008 Leste noen temar i foumuet her, var derfor jeg ble litt paff. det funker nok ikke med av og på forhold nei.... har selvfølgelig tenkt å nyte singellivet og flørte med andre men er litt vanskelig når slikt har skjedd.. dette er det værste som finnes! Jeg vet, tror jeg venta 1,5 år etter eksen før jeg i det hele tatt prøvde å flørte med andre. Men når man er i gang er det veldig likanes. Men skjønner deg godt, det er virkelig det værste som finnes. Har du noen venner du kan snakke med om sånt og slikt? Hva med å være singel og ikke markedet? Bare ha det gøy med venner og vente med damer og slikt?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå