Gjest Freak og nature Skrevet 11. mars 2008 #1 Skrevet 11. mars 2008 Jeg ser meg selv i speilet...alle vinkler studeres...står vanlig, på tærne, bøyer og vrir...jeg sjekker vekta...hvorfor går jeg ikke ned? Jeg prøver noen jeans...herregud for noen valker når jeg bøyer meg...jeg prøver noen andre jeans...rumpa ser ut som bakenden på en hval....jeg er sulten, men vil ikke spise...men jeg spiser uten å nyte...så spyr jeg....Jeg sjekker vekta igjen...hurra! Nesten ned et kilo! I morgen skal jeg være flinkere....ikke spise mye...drikke masse vann. Du ser så bra ut! "Jeg spiser sunt og regelmessig"(Spiser ikke før jeg må...spyr opp overskuddet) Hva trener du? "Jeg går masse turer" (og tar av og til 1000 situps på kvelden) Hva spiser du? "Spiser hva jeg vil i moderate mengder"(Binger og spyr) Du må være kjernesunn!!! "Nåja...er bevisst på å spise sunt i hverdagene"(Drikker vann for å fylle magesekken) Herregud...kan du spise det der og se sånn ut? Forbrenningen din må være helt fantastisk! "Ja du vet...gener"(Er bare å spy opp så kan du spise hva du vil) Jeg kommer hjem...er sliten...kroppen jobber på overtid...prøver å finne krefter...jeg tar frem frysepizzaen og masse sjokolade....småspiser sjokolade mens jeg venter på pizzaen...Sluker pizzaen på 10 minutter, kaster i meg sjokoladen...kvalmen er ubeskrivelig...mens jeg jafser i meg skriker jeg "STOPP!"....men kroppen lystrer ikke...jeg svimler...løper mot toalettet og brekker meg.... Jeg går opp på vekta igjen...heldigvis er den stabil....prøver en bukse...den sitter litt slappere....men den må sitte slappere enn dette....Jeg ser på jenta i speilet...fy flate hun er skikkelig ekkel....bak den perfekte makeupen og de trange klærne så skjuler det seg et misfoster.... Jeg er sliten...så jeg legger meg...i morgen skal jeg være flinkere...i morgen er dagen jeg slutter å spy...i morgen skal jeg være flink....
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 11. mars 2008 #2 Skrevet 11. mars 2008 Du vet at sukker blir tatt opp i kroppen med en gang? Når du spiser og spyr så er det veldig mye du ikke får spydd opp av kalorier. Du ender opp med å bli feilernært. Kroppen lever på sukker fordi det er det eneste den rekker å ta opp, viktige ting som proteiner, vitaminer,mineraler, sunt fett osv rekker den ikke ta opp før det spys opp igjen. Dessuten er det fare for å dø av hjertestans når du spyr, folk har faktisk dødd i sitt eget oppkast over toalettskåla, enorm belastning for hjertet, ikke noe særlig å ende livet sitt sånn. Når du spyr så forvirrer du kroppen kraftig så den kan på sikt sette ned forbrenningen kraftig. Har ikke spydd selv, men har en forhistorie som anorektiker. Frisk i dag heldigvis. For din egen del, søk hjelp, stopp umiddelbart. Det er svært svært destruktivt for helsen!!!
Gjest gammel gjest Skrevet 12. mars 2008 #3 Skrevet 12. mars 2008 Hvordan går det med deg? Det hørest ut som om du ikke har det så lett! Har du prøvd å søke hjelp for problemet ditt? Det vanskelige blir ofte lettere når man deler det! Uansett, Stå på! Du er komt et stort skritt i riktig retning bare ved å innse hvordan du egentlig har det! Ønsker deg alt godt videre!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå