Gjest Jentepusen Skrevet 11. mars 2008 #1 Skrevet 11. mars 2008 Trenger råd: Jeg har hatt kjæreste i noen mnd nå.... Han er superherlig og gjør en masse for meg........... Men han klarer ikke få orgasme. Han sier han klarte å få det før, men etter sist forhold ble sex mer jobb en nytelse for han og dermed forsvant orgasmen. Han har også nevnt noe om en ulykke som muligens har forårsaket mangelen. Han blir tent, og har ingen problem med å gjennomføre samleie. Før utløsning kjenner han et trykk som bygger seg opp, som han ikke har særlig kontroll på- han har aldri lært å holde igjen. Han får ikke veldig tidlig utløsning, utholdenheten/lengden er det ingen problem med. Vi prøver også forskjellige stillinger men ingen forskjell.... Han har ikke særlig stor sex lyst. Jeg har aldri møtt en mann som har hatt så lite lyst.....Jeg har også som dame hatt problemer med orgasme, og mitt siste forhold ødela mye for meg. Og siden jeg ønsker å bygge opp dette er det ikke særlig lett med en mann med dette problemet. Når vi er sammen er det ikke alltid vi har sex, men det er ikke det jeg spør om heller..... Jeg har ikke kjempestort behov! Vi har ikke vært sammen særlig lenge, og jeg føler ikke at jeg skal presse det enda ved å si han må gå til sexolog o. lignende....... Er det noen her som opplever det samme? Noen råd på teknikker? Selv om jeg heller ikke har kjempelett for å få orgasme, ønsker jeg at vi skal ha det godt sammen - og ting trenger trening. Men når han ikke får orgasme, er det på en måte ingen drivkraft fra han.... Akkurat som meg før i tiden, hadde ikke lyst på sex for det gja meg lite eller ingenting (aldri orgasme)....
Tropehus Skrevet 11. mars 2008 #2 Skrevet 11. mars 2008 (endret) Han sier han klarte å få det før, men etter sist forhold ble sex mer jobb en nytelse for han og dermed forsvant orgasmen. Han har også nevnt noe om en ulykke som muligens har forårsaket mangelen. Han har ikke særlig stor sex lyst. Jeg har aldri møtt en mann som har hatt så lite lyst..... Du nevner ikke hva slags ulykke dette er. Men kan det være noe som har påvirket ryggmargen på noe vis? For det kan ha betydning for utløsning/ orgasme. I så fall er vel dette noe som burde utredes for å være sikker på om dette er noe fysisk eller psykisk? Dette kan jo som du sier ha med det forrige forholdet hans å gjøre, og det kan jo hende at han assosierer så mye negativt med sex at han ikke har lyst lenger. Jeg er ikke noen ekspert på dette, men jeg ville nok prøvd å kose og være intime/nære hverandre uten nødvendigvis at det skal ha en seksuell undertone eller at det skal utvikle seg til noe mer. Så kanskje lysten vekkes til live etterhvert? Vis også at du elsker han og at du er villig til å jobbe med dette. Og gi også rom for at det kan ligge litt. Kanskje han er lei av å prate dette til døde? Innimellom kan det være godt med litt "space" Endret 11. mars 2008 av Tropehus
Gjest jentepusen Skrevet 14. mars 2008 #3 Skrevet 14. mars 2008 Får vell prøve.... ganske fustrerende
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2008 #4 Skrevet 14. mars 2008 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...reathing+extacy Her diskuteres samme problemstilling. Der ga jeg råd om å lese boken breathing exctasy. Den lærer deg noen enkle pusteteknikker som hvis de praktiseres noen minutter hver dag vil gjøre at man øker sjansen for å få orgasme radikalt og at kraften i de orgasmene man får blir mye større. Ut fra hvordan du beskriver typen din er jeg rimelig sikker på at disse teknikkene vil fungere for ham. Det som kan gi ham mere sekslyst er blant annet å trene pc muskulaturen kraftig. Det vil gi sterkere seksuell nytelse men også en del ekstra lyst. I tillegg så finnes det noen akkupressurpunkter som kan stimuleres og som øker lyst. En bok av en som heter chris Deva North beskriver de punktene. Jeg tror den heter noe med shiatsu og points of love. Søk på google så finner du.
Gjest jentepusen Skrevet 15. mars 2008 #5 Skrevet 15. mars 2008 Fant ut i går at han faktisk skulle til osteopat til uka. Kansje de finner ut av noe da Skal lese innlegget å se om jeg kan snike info videre til han
Gjest Gjest Skrevet 15. mars 2008 #6 Skrevet 15. mars 2008 Som en viss mann her inne pleier å si: Enhver er ansvarlig for sin egen orgasme og får han ikke orgasme så ikke stress med det. Hans problem. Du skal bare tenke på deg selv og ikke la deg stresse opp av han. neida, skjønner godt at det er et problem. Håper dere finner ut av det. Et godt sexliv for begge parter er en stor bonus i et samliv. Lykke til.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå