Gjest Mann20 Skrevet 11. mars 2008 #1 Skrevet 11. mars 2008 Heisann! Jeg er en mann på 20 år. Noe jeg er flink til er å forelske meg i voksne damer som det aldri blir noe med. Jeg sårer meg selv hardt og ofte, og begynner å gå lei av dette. Kan noen av dere fortelle meg hva slags steder jeg kan oppsøke for å finne damer på mellom 25 og 40, som er interessert i en mann på min alder? Dere hjelper meg virkelig hvis dere kan fortelle meg hvor jeg kan finne dette. Bare noen typiske steder... Vær så snill og hjelp meg her damer
Gjest Eurodice Skrevet 11. mars 2008 #2 Skrevet 11. mars 2008 Heisann! Jeg er en mann på 20 år. Noe jeg er flink til er å forelske meg i voksne damer som det aldri blir noe med. Jeg sårer meg selv hardt og ofte, og begynner å gå lei av dette. Kan noen av dere fortelle meg hva slags steder jeg kan oppsøke for å finne damer på mellom 25 og 40, som er interessert i en mann på min alder? Dere hjelper meg virkelig hvis dere kan fortelle meg hvor jeg kan finne dette. Bare noen typiske steder... Vær så snill og hjelp meg her damer Kjære unge mann20! "... som det aldri blir noe med" Hva er det som aldri blir noe av? For å si det direkte, er det sex du er ute etter, eller ønsker du et forhold? Jeg er selv tiltrukket av yngre menn, du er i yngste laget for meg, da . Men hjelpe meg så mange rare forestillinger mange har om voksne kvinners sexliv og -appetitt! Jeg har deg mistenkt for det samme. Kanskje tilnærmingsmåten din er feil, så du skremmer damene fra deg?
Gjest Mann20 Skrevet 11. mars 2008 #3 Skrevet 11. mars 2008 Heisann ja! Det som er greia er at damene i nevnt kategori ikke er interessert i meg. Tilnærmingsmåten min skremmer dem nok ikke. Hun siste jeg prøvde meg på, var jeg veldig forsiktig med. Jeg ringte henne å fortalte at jeg hadde noen ting jeg ville prate med henne om, og at jeg ville komme opp til henne eller møtes et sted fordi jeg ikke ville ta det på telefon. Så sa hun at hun ikke hadde tid den dagen, og jeg ventet til et stykke utpå dagen etter før jeg sendte en melding og lurte på om hun hadde tid til det jeg nevnte i går. Og det hadde hun ikke. Hadde hun vært interessert hadde hun vel tatt seg en halvtimes tid til å prate litt med meg? Jeg synes heller ikke at jeg var frekk eller på annen måte ufin. Ville du/dere blitt skremt/støtt av en sånn tilnærming? Jeg er ikke ute etter kun sex, eller langvarig forhold, men et forhold som ikke har alle disse fastsatte målene. Der vi bare kan ha det koselig sammen, ha sex, osv. Vil på en måte bare ha ei å bruke tid med. Jeg stiller ikke høye krav, jeg ser ikke så værst ut. (Ikke noen skuespiller heller) Det jeg vil er bare å finne ei dame på denne alderen å være glad, skjemme bort litt i blandt osv. Helst et forhold hvor jeg slipper å inngå langvarige forpliktelser. Med langvarig mener jeg over 1 år... Det har seg sånn at jeg jobber sammen med mange kvinner i denne alderen, og vet litt av hvert om deres sexliv... Dette har kommet ufrivillig på meg bare så det er sagt... Men det er bare det at disse damene mange ganger er både single og kåte, men de fatter ikke interesse for meg til tross for at jeg er ekstra snill med dem og prøver å hinte litt at jeg er interessert. Bqare med en av gangen da selvfølgelig... Hadde vært artig om du kunne fortelle meg noe jeg kan gjøre for å fange disse damenes oppmerksomhet på en god måte... Om de vil kan de gjerne ha sex med meg, og så ikke bry seg noe mer... De kan egentlig få alt de vil av meg bare ikke langvarige forpliktelser Jeg er litt tynn da... mend et gjør vel ikke noe? Trener endel nå
Gjest dame30 Skrevet 11. mars 2008 #4 Skrevet 11. mars 2008 Tilnærmingsmåten min skremmer dem nok ikke. Hun siste jeg prøvde meg på, var jeg veldig forsiktig med. Jeg ringte henne å fortalte at jeg hadde noen ting jeg ville prate med henne om, og at jeg ville komme opp til henne eller møtes et sted fordi jeg ikke ville ta det på telefon. Så sa hun at hun ikke hadde tid den dagen, og jeg ventet til et stykke utpå dagen etter før jeg sendte en melding og lurte på om hun hadde tid til det jeg nevnte i går. Og det hadde hun ikke. Hadde hun vært interessert hadde hun vel tatt seg en halvtimes tid til å prate litt med meg? Jeg tror du er for forsiktig. Jeg skal ikke gjøre meg til talskvinne for hele gruppen 25-40, men jeg har i hvert fall ikke tålmodighet med en fyr som gjør seg mystisk og ikke kan si hva han vil. Sånt vekker ikke nysgjerrighet, bare irritasjon. I tillegg høres det alltid ut som det kommer til å komme noe ubehagelig når noen "må prate" om noe. Vær litt mer direkte, be henne ut på middag, kaffe eller noe - og vær litt pågående om du får et nei første gangen. Skru på sjarmen, vær blid og prøv å overbevise henne om at det kan bli gøy om hun treffer deg
Gjest Gjest Skrevet 11. mars 2008 #5 Skrevet 11. mars 2008 Vær litt mer direkte, be henne ut på middag, kaffe eller noe - og vær litt pågående om du får et nei første gangen. Skru på sjarmen, vær blid og prøv å overbevise henne om at det kan bli gøy om hun treffer deg Ja - og ikke over telefon! Vær modig!
Gjest Mann20 Skrevet 11. mars 2008 #6 Skrevet 11. mars 2008 Ja - og ikke over telefon! Vær modig! Ja det jeg prøvde på var å avtale å komme opp til henne. Var jo aldri meningen å ta dette over telefonen. O g det kan nok stemme at jeg har gitt henne en feeling av at det kunne komme noe ille. Men jeg sa det ikke var noe farlig når jeg prata med henne. Det eneste er at jeg aldri får henne på tomannshånd på jobben uansett! Og dette har jeg prøvd på lenge... jeg tror ikke hun er interessert uansett sånn somd et er nå... men dersom jeg skal finne noen i denne aldersgruppen som er interessert/kan være interessert i min aldersgruppe.. hvor er typiske steder for dette?
Gjest Gammel dame er vond å vende Skrevet 11. mars 2008 #7 Skrevet 11. mars 2008 Nettet vil jeg tro.... Ellers er vi mye i parker og på lekeplasser med barna våre Jeg er 35 og ikke singel, men hadde jeg vært det hadde jeg nok syntes du var litt for ung. Nå er ikke alder alt, men for meg hadde det blitt litt ekkelt med en mann/gutt som var på alder med nevøene mine... Nei seriøst, forsøk div sjekkeplasser på nettet kanskje.
Gjest Mann20 Skrevet 11. mars 2008 #8 Skrevet 11. mars 2008 Ja, jeg skjønner hva du mener med at du ikke hadde likt dette. En ting jeg lurer på er: Er dere damer mottakelige for en diskrè flørt mens dere passer ungene i parken eller noe? Og ja, nettet er nok plassen ! Takk for tipset Og ja, jeg skal rette skrivefeilen. Jeg mente voksne damer hele tiden, ikke voksende. Jeg skal prøve disse stedene som du nevnte Kvinne 35! Mange takk for veiledning:) Hva er det dere kvinner på 25-40 tenner på? Hva er det dere først tenker på/ som smelter dere?
Mrs. K Skrevet 12. mars 2008 #9 Skrevet 12. mars 2008 (endret) Tråden er ryddet iht. Kvinneguidens regler. Trille (mod) Endret 12. mars 2008 av Trille
Gjest Mysticgirl Skrevet 12. mars 2008 #10 Skrevet 12. mars 2008 Mange kvinner erikke interessert i kun korte forhold, men vil ha et langvarig et som varer livet ut. Siden du kun vil oppleve dem en kort periode vil jeg tro de ser at du kun ser på dem som sexobjekter
Gjest meee Skrevet 12. mars 2008 #11 Skrevet 12. mars 2008 Det er nå ikke helt sant da Mysticgirl. Jeg har flere single venninner 35-45 som setter pris på korte seksuelle forhold. Mange av dem har funnet seg yngre elskere også, men kanskje ikke så unge som vår venn her...
Gjest Mann20 Skrevet 12. mars 2008 #12 Skrevet 12. mars 2008 Huff da... Det er jo ikke akkurat sånn det henger sammen... Jeg vil jo ikke bare ha sex med dem, men vil ikke binne meg for mye heller om de4re skjønner?
Gjest M Skrevet 12. mars 2008 #13 Skrevet 12. mars 2008 Ha ha, jeg er 35, og tiltrekkes litt av unge gutter sånn generelt... Fra 25 og oppover.. Men har en gutt som er 20, som ble veldig interressert i meg.. Og jeg digga han, fordi han var selvsikker som ingen andre, og når vi møttes, lyste det av øynene hans at han syns jeg var den mest sexy dama han noen gang hadde sett. Han hadde bare det blikket, og bet seg litt i underleppa mens han så meg inn i øynene. Det funket på meg. Men du burde ha noe og komme med hvis det skulle gå i boks da.. hi hi. Damer på min alder trenger litt mer enn bare 10 min... Lykke til
Gjest Mann20 Skrevet 12. mars 2008 #14 Skrevet 12. mars 2008 Her er et spørsmål jeg bare må still, og håpe på at dere svarer dønn ærlig. Er dere damer interessert i en mann på 20 om han ser bra ut, og er i stand til å føre dype samtaler, diskutere ting som ikke er svart/hvitt på en konstruktiv måte og ellers har en reflektert oppfatning av diverse ting? Kunne dere blitt interessert eller kunne dere ikke? Jeg vet at ikke en kvinne kan svare for hva alle andre mener, men kunne du/noen kvinner i den aktuelle alderen, vært interessert i dette? Jeg har fått noen svar og indikasjoner på at dette kan gå begge veier, men jeg prøver å finne ut hva majoriteten av dere mener. En fyr jeg kjenner sa, at å stikke albuen i sida på den dama du er interessert i og spørre:"knulle?" virker på ca 50% av damene han har prøvd seg på når begge parter var litt fulle. Stemmer dette? Jeg vil nødig drite meg loddrett ut med å gjøre dette på en fest engang og bare få en fik tilbake...
Gjest Mann20 Skrevet 12. mars 2008 #15 Skrevet 12. mars 2008 Ha ha, jeg er 35, og tiltrekkes litt av unge gutter sånn generelt... Fra 25 og oppover.. Men har en gutt som er 20, som ble veldig interressert i meg.. Og jeg digga han, fordi han var selvsikker som ingen andre, og når vi møttes, lyste det av øynene hans at han syns jeg var den mest sexy dama han noen gang hadde sett. Han hadde bare det blikket, og bet seg litt i underleppa mens han så meg inn i øynene. Det funket på meg. Men du burde ha noe og komme med hvis det skulle gå i boks da.. hi hi. Damer på min alder trenger litt mer enn bare 10 min... Lykke til Spennende! Har du noen spesielle kriterier som må oppfylles for at dette skal kunne gå i boks?
verano Skrevet 13. mars 2008 #16 Skrevet 13. mars 2008 (endret) Heisann! Jeg er en mann på 20 år. Noe jeg er flink til er å forelske meg i voksne damer som det aldri blir noe med. Jeg sårer meg selv hardt og ofte, og begynner å gå lei av dette. Kan noen av dere fortelle meg hva slags steder jeg kan oppsøke for å finne damer på mellom 25 og 40, som er interessert i en mann på min alder? Dere hjelper meg virkelig hvis dere kan fortelle meg hvor jeg kan finne dette. Bare noen typiske steder... Vær så snill og hjelp meg her damer Du er en MILFer. Ingen ting å skamme seg over. Kvinner over 30, gjerne også over 40, kan være vakre Endret 13. mars 2008 av verano
Mrs. K Skrevet 14. mars 2008 #17 Skrevet 14. mars 2008 Tråden er ryddet iht til Kvinneguidens regler. Trille (mod)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå