Gjest Eee Skrevet 11. mars 2008 #1 Skrevet 11. mars 2008 Kan noen anbefale føflekkfjerning med laser? Skal fjerne i ansiktet og vil ikke skjære.
Ladylike Skrevet 11. mars 2008 #2 Skrevet 11. mars 2008 jeg fjerna noen føflekker med laser i januar og kan absolutt anbefale det:) har fjerna en med kniv før og der fikk jeg arr(av stinga tror jeg). De jeg fjerna med laser ser veldig fine ut, bare litt røde enda. men forvinner etterhvert. man må også være forsiktig med sol opptil 1 år etterpå tror jeg..
Gjest dgyuo Skrevet 11. mars 2008 #3 Skrevet 11. mars 2008 ^ Hvordan så føflekken din ut før du fjernet de? Jeg har noen som er helt flate som jeg vil fjerne. Fjernet en i ansiktet før jul med laser, men da ruren falt av var det på en måte en grop innover :S
Gjest Mia88 Skrevet 13. mars 2008 #4 Skrevet 13. mars 2008 Må man være så forsiktig med solarium i forindelse med fjerning av føflekker med laser i ansiktet? Jeg vil fjerne noen, men vil ikke ofre brunfargen... Men lurer også på hvor man får gjort dette?
Gjest Grafica Skrevet 13. mars 2008 #5 Skrevet 13. mars 2008 Jeg fjernet to utstående føflekker i panna med kniv, og det synes ikke. Det er tre år siden, jeg har ikke synlig arr i det hele tatt. De jeg har tatt på brystet og magen, derimot, har jeg fått store arr av. Men det advarte også kirurgen meg mot; på et sted som ansiktet, særlig panna, er det veldig lite aktivitet. På brystet og magen blir såret mye mer forstyrret, strukket og dratt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå