Gå til innhold

Male et soverom


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Heisann.

Etter en lang regnfull høst og vinterer,er endelig solen kommet og jeg har bestemt meg for å pusse opp soverommet til dattera som har flyttet ut.

Rommet har skråtak på den ene siden med malt strie tapet,og veggen i olja furu.Dattera malte tapeten og taket i blått og gult for mange år siden,og slik har det vært til nå.

Jeg vil ha noe lyst,men ikke helt hvitt.

Har tenkt på male all tapet i en helt lys ,kanskje kremhvit farge.Male lister og karmer samme farge men med høyere glans,og kanskje beise panelveggen i samme farge som det andre.Har en rottingstol og en kommode som kanskje kan beises svart.Tror dere det blir bra,med samme farge på alle vegger men beis på panelet?

Noen som har noen andre forslag kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

blir nok bra det men tror også jeg hadde malt panelet også i samme fargen. det er mitt syn da. men du kan male det du skal male i samme fargen først og så ser du om du trive med beiset panel etter på. trives du ikke med det så maler du det i samme fargen. det er det jeg ville ha gjort.

men det er du som bestemmer og det er du som skal trives med det så du må også ta dine egene standpunkter,men det er lov å få råd. :) jeg malte stuen hvit og lot taket våre i furu. vi tenkte vi skulle male det hvit men trivdes med at det var i furu.

så se på det. se om du trives med slik du hadde tenk deg det.

men det høres ut som det blir fint.

dette var bare mine syn på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...