Gjest Petribel Skrevet 11. mars 2008 #1 Skrevet 11. mars 2008 Her fått et tilbud på Hotel St James på 5000 kr for fire netter for to (to senger) i september. Hotellet ligger jo veldig sentralt. Er dette en bra pris? Noen som har bodd på St James eller har andre hoteller å anvbefale?
ringblomst Skrevet 12. mars 2008 #2 Skrevet 12. mars 2008 Prismessig så synes jeg det er en bra pris for et sentralt hotell i NY. Hvordan standarden er, og om hotellet har fått bra kritikk før kan du sjekke opp på tripadvisor.com. Har vært to ganger i New York - bodde på Cosmpolitan hotel i downtown som kostet ca 1400/natten og Pod Hotel som ligger mer sentralt på Manhattan til ca samme prisen. Ville bodde på Pod Hotel igjen.
fruenge Skrevet 13. mars 2008 #3 Skrevet 13. mars 2008 du får det noen hundrelapper rimeliger om du booker via hotels.com. Er du helt sikker på at du vil bo så sentralt og på et så dårlig hotell. Tenker da på støy som det er en del av på times square.
Gjest loler Skrevet 24. januar 2012 #4 Skrevet 24. januar 2012 Drar opp igjen en gammel tråd jeg.. Hotell st.James er veldig fint, og med kjempehyggelige folk som jobber der. Jeg hadde reist dit igjen om jeg hadde hatt muligheten. Og det er også veldig barnevennlig der. Det eneste som var veldig dumt der var at det tok evigheter med buss til hotellet. Kom aldri fram. Flere ganger jeg klødde meg i hodet og lurte på om vi egentlig var på vei dit vi skulle.. Kom til slutt fram og det var veldig fint. Også er stedet veldig lite. Igrunn bare restauranter og 5-6 supermarkeder rundt der. Men absolutt å anbefale. Også George som jobber der er så grei
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå