Midus Skrevet 16. mars 2008 #21 Skrevet 16. mars 2008 Å nå fikk jeg tårer i øynene. Gratulerer med det nye familiemedlemmet Jeg har aldri angret ett sekund på at vi hentet en voksen katt fra kattehjemmet på Mosseveien. Blir så glad når jeg hører om folk som adopterer voksne katter som fortjener et bedre liv enn de har hatt til nå Beklager litt off topic, men husker du hva katten het da den bodde i Mosseveien? Siden jeg er frivillig der så kanskje jeg husker katten fra da den var der
Gjest Gjest_Siri_* Skrevet 30. april 2008 #22 Skrevet 30. april 2008 Hei:) Har en kattunge på 6månder som jeg fikk fra dyrebeskyttelsen, og fikk for ca 1 uke en liten på 8 uker. Alt ordna seg fort i begynnelsen, og de elske hverandre masse. Til nå har jeg trodd at den lille gikk fint i do kassa, pga han har gjort det når vi har sett og har ikke fersket han til noe annet. Idag skulle jeg legge senge teppet (som har låge på gulvet en stund ) oppi sengen, og fikk meg en "hyggelig" liten overraskelse, sengeteppet hadde tydeligvis hvert do'en til den minste.... grøss og gru!!!! Hvordan går jeg fram med dette problemet?? Bør jeg ta kattungen med opp på do med faste mellomrom, sånn at jeg er sikker på at den går i den skikkelige doen, og er sikker på at den "vet hvor doen er" ?? Noen som har opplevd det samme?? Mvh siri:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå