Gå til innhold

tråden for brudekjole og tilbehør

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Ser det har vært en slik tråd tidligere, men det kommer jo stadig nye bruder. Morsomt å dele med hverandre hvilken kjole og hvilket tilbehør man skal ha, og gjerne legge ved en link til bilde.

Derfor starter jeg slik:

kjole: Maggie Sottero "olympia" i farge ivory http://www.maggiesottero.com/dress.aspx?ke...amp;style=A3332

Tilbehør: enkelt perledryss hals-smykke og armbånd i ivory, enkle perleøredobber i ivory, lang smalt slør som rekker nedenfor slepet på kjolen, ev. noe pynt i håret, lyserosa ballerinasko og søt blomsterbukett med lyserosa og hvite roser

noen flere som vil dele sitt brudeantrekk??!!!

Endret av Solfridbruda
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, aner ikke hva jeg skal ha på meg! :( driver og stresser vilt med saken ;)

Nydelig kjole du hadde valgt :)

Skrevet

Jeg skal ha på meg Denne kjolen :)

Tilbehør: tiara, øreringer, smykke, kansje et armbånd.. ikke helt sikker på det enda.. Sko selvfølgelig og en blomsterbukett... Den vet jeg egentlig ikke så mye om siden jeg nevnte for mannen at hakunne få plukke den ut om han ville, men har ikke fådd noe endelig svar på om han vil det enda..

Skrevet (endret)

Jeg skal ha på meg denne kjolen i ivory fra Sincerity, men jeg skal ikke ha sjalet som er på et av bildene...http://www.sinceritybridal.com/eu_en/colle...&curimage=2

Så skal jeg ha tiara med kun perler, arvesmykke og armbånd av perler og enkle perleøredobber. Alt matcher fargen på tiaraen, så der var jeg heldig. :)

Skal ha et flortynt og smalt slør søm går til bakken. Skal selvfølgelig ha bukett, men har ikke helt bestemt meg for blomster enda, men det bli en rund bukett i kremrosa og offwhite/beige. :sjenert:

Endret av ssf
Skrevet

Jeg er nesten sikker på at jeg skal ha denne :sjenert:

Den koster flesk - så jeg er på jakt etter brukt. Har sett et par til salgs som er i satin - men vil gjerne ha den i silke...

Blir glad for tips om noen kommer over denne kjolen i silke til salgs...

Etter påske skal jeg inn til Agape og prøve kjolen - blir spennende å se om snitt osv passer til min kropp :roll: Kanskje jeg ender opp med noe helt annet???

Skrevet
Jeg er nesten sikker på at jeg skal ha denne :sjenert:

Den koster flesk - så jeg er på jakt etter brukt. Har sett et par til salgs som er i satin - men vil gjerne ha den i silke...

Blir glad for tips om noen kommer over denne kjolen i silke til salgs...

Etter påske skal jeg inn til Agape og prøve kjolen - blir spennende å se om snitt osv passer til min kropp :roll: Kanskje jeg ender opp med noe helt annet???

Den var veldig fin! Hvis du tør (du taper evt ikke mer enn et par hundre kr på det) kan du bestille den fra kina via eBay. Eller du kan få hun på www.drommekjoler.no til å sy den til deg. Da ender du opp på en mye lavere pris :-)

Jeg har bestilt min på eBay for ca 150 kr for kjolen med slør og underskjørt og 170 kr for frakt... Der kjøper du, sender mål og venter spent. Er det helt mislykket har jeg tapt under 500 kr...

Skrevet

lirypa: ja, den er sinnsjukt fin. Når skal du gifte deg? Den er jo fra 2008, så spørs om noen selger den brukt på en stund kanskje....

Skrevet
Den var veldig fin! Hvis du tør (du taper evt ikke mer enn et par hundre kr på det) kan du bestille den fra kina via eBay. Eller du kan få hun på www.drommekjoler.no til å sy den til deg. Da ender du opp på en mye lavere pris :-)

Jeg har bestilt min på eBay for ca 150 kr for kjolen med slør og underskjørt og 170 kr for frakt... Der kjøper du, sender mål og venter spent. Er det helt mislykket har jeg tapt under 500 kr...

Jeg bestillte fra kina. Kunne spart den tusenlappen jeg brukte der ja!

Gjest Gjest_lone_*
Skrevet
lirypa: ja, den er sinnsjukt fin. Når skal du gifte deg? Den er jo fra 2008, så spørs om noen selger den brukt på en stund kanskje....

Jeg prøvde den kjolen på 2007-salg på Agape september 2007, så det er nok ikke umulig å finne den billigere :) må jo ha vært noen som giftet seg i den i fjor sommer;) Den er forøvrig kjempefin :)

Skrevet (endret)

Jeg gifter meg sommeren eller høsten 2009.

...og denne kjolen var også i 2007-kolleksjonen - så det kan jo være en mulighet.

Men de jeg har sett til nå, 2-3 stk, har alle vært i satin og ikke silke (som jeg har fryktelig lyst på...).

Jeg får fortsette å titte, det er jo en stund til bryllupet :jepp:

Edit: trykkleif

Endret av lirypa
Skrevet
Jeg prøvde den kjolen på 2007-salg på Agape september 2007, så det er nok ikke umulig å finne den billigere :) må jo ha vært noen som giftet seg i den i fjor sommer;) Den er forøvrig kjempefin :)

oj - det var et hett tips :bukke:

Det er kanskje salg høsten 2008 også da :jepp:

Jeg får passe på når høsten kommer!!!

Skrevet (endret)
oj - det var et hett tips :bukke:

Det er kanskje salg høsten 2008 også da :jepp:

Jeg får passe på når høsten kommer!!!

Eg har Agape 1060 i satin..Fekk kjøpt kjolen (brukt 1 gång)på Finn.no te 7500 kr :hoppe: Hadde og lyst på an i silke, men dei på salongen anbefalte satin (tåle litt mær) Så då kjøpte eg an i de...an e RÅLEKKER!!!! Anbefale deg absolutt å prøva an, du komme te å elska kjolen :rødme:

Eg har fått tak i "Mette-Marit slør" te, ska ha perle-"bøyle" i håre å idag ankom Jessica Brudesko i posten :juhu: :juhu: :juhu:

Ellers blir pynten enkel: smykke me 1 perla, å perler i øyrene :sjenert:

Ska ha calla å bjørnegress me gullbånd ronnt som bukett!

Endret av hello kittyen
Skrevet

Jeg skal ha denne kjolen:

Brudekjole

Skal ha tiara og slør med litt "perler" i, halskjede med hjerte og matchende øredobber.

Skrevet

Jeg skal kjole nr 958 fra Benjamin Roberts. Min er i fargen gold. Tror nok ikke jeg kommer til å bruke tyllet som skal festes under baksiden på skjørtet, følte meg litt som en struts der....:)

http://www.benjaminroberts.co.uk/new_collection.htm

Jeg skal ha diadem, et enkelt halssmykke og øredobler i strass. I tillegg har jeg kjøpt meg et kort slør som stopper ved hoftene, men jeg lurer på at det kanskje blir litt for mye, og om jeg skal droppe det.

Skrevet
Jeg skal ha denne kjolen:

Brudekjole

Skal ha tiara og slør med litt "perler" i, halskjede med hjerte og matchende øredobber.

Så original den var med hjerter :) Kjempefin!

Skrevet
Så original den var med hjerter :) Kjempefin!

Ja ikke sant? :) Jeg falt for den med en gang jeg så den :rødme:

Skrevet

Jeg skal ha denne, og det er alt jeg vet foreløpig :)

Skrevet (endret)

Jeg er veldig usikker med tanke på tilbehør. Vet helt sikkert at jeg skal ha smykke, øredobber og armbånd: Bilde

Vil gjerne ha et langt slør også, men om jeg skal ha tiara, vet jeg ikke enda. Er redd det blir for voldsomt for meg...Må prøve meg litt frem der. Kjolen min er veldig enkelt... *gruble*

Endret av Elliebellie

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...