Sissan Skrevet 19. november 2009 #21 Skrevet 19. november 2009 Trumf - handler mye på Flust.no Lindex, Change og Mexx Esso, Statoil, Shell og YX (35 øre rabatt på pumpepris på alle) Kaffekort på 7-eleven og lokal latte-bar
Gjest Gjest_lina_* Skrevet 20. november 2009 #22 Skrevet 20. november 2009 Jeg har en god del kort. Noen bruker jeg mer aktivt enn andre. Coop(har en god del bra tilbud, hotellkuppet er jo genialt) Trumf(synes jeg aldri tjener opp en dritt der) Kaffekort hos den lokale kafeen(er litt kos å være stamgjest et sted!) Lindexkort(...kan ikke huske at jeg bruker det så mye) KappAhl(vet ikke om jeg har noe kort, men får sms stadig vekk, noen ganger har jeg faktisk benyttet meg av tilbudene) Jeg reiser fryktelig mye i jobben, men reiser ikke så mye til utlandet. Derfor er SAS Eurobonus et glemt kapittel for min del. Hotellkort: Rica Scandic Choice Thon(veldig fornøyd med dette!!) Budget(leiebilkort) og til slutt så har jeg kort hos det lokale bilvaskfirmaet. Noen som kan anbefale NAF-kortet?
Kara W Skrevet 20. november 2009 #23 Skrevet 20. november 2009 Noen som kan anbefale NAF-kortet? Jeg synes det er litt dyrt. Over 900,- i året for en bil. Vi har benyttet oss av veihjelpen når vi ikke får startet bilen, og vært veldig fornøyd med det. Rask og god service. Var medlem av Falken før, og de har akkurat like god service, så tenkte jeg skulle høre hva de tar i året nå. Ellers får man jo rabatt på Statoil, men det er ikke store greiene. Kjører du mye bil og fyller fast på Statoil kan det jo bli noen hundrelapper i året, men vi gjør ingen av delene.
Gjest Aloha Skrevet 22. november 2009 #24 Skrevet 22. november 2009 Trumf og Coop Ark - hver 10.pocketbok gratis Stockfleths - hver 10.kaffe Big Bite - hver 10.meny Baby Shop - hver 10.bleiebøtterefill Vitus og Alliance-apotekene (gir rabatter) Kiwi bleiekort Lindex Club Baker Nordby - hvert 6.brød Statoil - hver 6.bilvask Det var en del ... kjekt å ta med de rabattene man får i butikker hvor man likevel handler i ny og ne!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå