Gå til innhold

Hvordan gi ham en uforglemmelig kveld?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg ønsker å gi samboeren min en kveld han sent vil glemme. Godt middag, sexy undertøy, levende lys osv har jeg selvfølgelig. Men jeg ønsker nye tips, forslag eller triks, slik at det ikke blir det "samme gamle" (selv om det ikke er noe galt med det:)

Har noen, spesielt dere mannfolk, gi meg tips og ideer??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du sier ikke noe om hva han liker eller tenner på så svaret er et skudd i blinde.

Hvis du skal gjøre noe for han kan det være en fordel om han kan være helt passiv slik at det ikke forventes noe innsats fra han sin side. Selvsagt er mat, lys osv. en måte å signalisere hva som skal skje. Be han ta et bad eller en dusj hvor du hjelper til å vaske kroppen. Smør han inn med fuktighetskrem/massasjeolje etterpå. Bruk god tid. Server god mat (ikke for mye fordi da blir han kanskje trøtt). Be han legge seg i senga. Ta bind for øynene og bind gjerne armer og ben så han kan konsentrere seg 100% om å nyte. Bruk lang tid, gjør ikke noe om du haler ut der han er utålmodig. Etterpå kan dere leke mer gjensidig. Spør om det er ting han ønsker. God tid er viktig her!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...