Gjest lillajenta Skrevet 9. mars 2008 #1 Skrevet 9. mars 2008 Jeg har alltid hatt problemer med luft i magen. Vet ikke hva det kommer av, har lagt merke til at det blir ekstra ille av melk- kan dette stemme? Jeg syns det er såå flaut og ubehagelig selv. Det kan være ille når jeg skal legge meg og har ofte mye luft når jeg våkner om morningen. Våknet her en morgen av at det kom den "fisen" :gråte: Hadde søsteren min overnattende her, var redd hun våknet, men hun gjorde ikke det. Håper virkelig noen har tips/råd på hva jeg kan ta for dette. Får nesten angst for å sove med noen tilfelle jeg slepper den prompen i søvne Noen?
Malibulita Skrevet 9. mars 2008 #2 Skrevet 9. mars 2008 Kan nok være mange grunner til at du får luft i magen, kanskje også melk, som du selv nevner. Jeg vet iallefall at man blir luftig av å drikke for lite vann! Drikker du minst 2 liter om dagen?
Gjest Bolledeig Skrevet 9. mars 2008 #3 Skrevet 9. mars 2008 Hvis du får luft i magen av melk kan det være laktoseintoleranse. Det påvises ganske enkelt og greit hos legen. Der kan du også ta en utvidet matvareintoleransetest. Det er i hvertfall ingen vits å gå rundt med slike plager unødvendig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå