Gjest Miso Skrevet 23. mars 2009 #2361 Del Skrevet 23. mars 2009 åh, egodag hørtes veeeldig deilig ut velfortjent tror jeg skal ha en sånn dag på onsdag, da har jeg fri!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 23. mars 2009 Forfatter #2362 Del Skrevet 23. mars 2009 Egodag er forsåvidt ikke like spennende når man har det nesten hver dag, men dagene blir ikke mer innholdsrike enn jeg lager de selv! Noe har jeg da lært som arbeidsledig... Var innom et av vikarbyråene idag, og fikk umiddelbart et jobbtilbud. Konsulenten fremstilte det som et "veldig attraktivt oppdrag". Det gikk ut på å kjøre rundt i team på to for å vaske rundt omkring på institusjoner. Lønna var 118 kroner timen ( :dåne: ), og det som gjorde det attraktivt var visstnok at det var betalt lunsj! Synes faktisk det er litt frekt å først spørre meg ut om utdanninga mi og gå gjennom cven min og skryte av hvor innholdsrik den er, for så å tilby meg en sånn jobb! Men det er vel for at de skal ha sitt på det tørre, for nå kan de jo si at de har prøvd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 24. mars 2009 Forfatter #2363 Del Skrevet 24. mars 2009 Bryllupsnytt: Mamma har fått nummeret til en som har en strøken Chevrolet fra 1927, og skal sjekke om han er ledig til å kjøre oss fra kirka "Bryllupsnytt": Her blir det bryllup nemlig! Jeg får nemlig igjen over 25000 på skatten!!! :dåne: :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 24. mars 2009 #2364 Del Skrevet 24. mars 2009 for eventuell bil og myyyye skattepenger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 24. mars 2009 #2365 Del Skrevet 24. mars 2009 Wow!! Så heldig du er da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 24. mars 2009 #2366 Del Skrevet 24. mars 2009 Jøss, det var en god nyhet!! Har du fått selvangivelsen i dag? Jeg er så spent på min... Dette er første gang jeg har jobbet et helt år, tidligere har jeg jo bare studert og fjaset, så nå er det liksom litt mer penger det er snakk om... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 24. mars 2009 #2367 Del Skrevet 24. mars 2009 Tror selvangivelsene skulle komme på løpende bånd helt fram til 3.april.. Spent på om jeg får min i det hele tatt nå siden jeg er selvstendig næringsdrivende.. I fjor fikk jeg den samtidig som alle, men har enda ikke fått den i år.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 24. mars 2009 #2368 Del Skrevet 24. mars 2009 Du skal vel få den samtidig allikevel?? Er det ikke bare oppgjøret som kommer senere for selvstendige?? :klø: Nei, dette har jeg egentlig ikke peiling på, så jeg slutter å blande meg nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 24. mars 2009 #2369 Del Skrevet 24. mars 2009 Oppgjøret kommer ikke før oktober... Men siden jeg fikk samtidig i fjor så er jeg i grunn ganske nyskjerig.. :klø: Jeg trr kansje at jeg får den nå en gang, også har jeg lengre frist på å levere den enn alle andre... Hvis jeg ikke tar helt feil... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 24. mars 2009 #2370 Del Skrevet 24. mars 2009 Jeg syns det høres riktig ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 24. mars 2009 #2371 Del Skrevet 24. mars 2009 Grattis med penger tilbake på skatten Selv fikk jeg en liten baksmell Men er ganske overbevist om at det må ligge en feil ett sted, så det er ikke sikkert det blir så mye uansett Synes igrunn det var en smule frekt av vikarbyrået å komme med et sånt tilbud til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 24. mars 2009 Forfatter #2372 Del Skrevet 24. mars 2009 Jeg har forresten ikke fått selvangivelsen i posten enda, men skatteoppgjøret lå på den derre Min Side på Norge.no! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 24. mars 2009 Forfatter #2373 Del Skrevet 24. mars 2009 Av en eller annen grunn fikk jeg på hjernen i dag! Kanskje det hadde vært noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 24. mars 2009 #2374 Del Skrevet 24. mars 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 24. mars 2009 Forfatter #2375 Del Skrevet 24. mars 2009 Tre pakker i postkassa til Mazzi dag! Korsettet til bryllupsnatta, undertøy til en annen festlig anledning og kaketopp lå og ventet på meg i dag! Gleder meg litt til bryllupsnatta nå jeg! Eller evt morgenen etterpå, avhengig av hvor slitne vi er... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 24. mars 2009 #2376 Del Skrevet 24. mars 2009 Uuhuuu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 24. mars 2009 Forfatter #2377 Del Skrevet 24. mars 2009 Denne dagen er bare helt fantastisk! Først fikk jeg 25000 igjen på skatten. Så fikk han godeste det samme. Så fikk han 50000 av mora. :dåne: :dåne: :dåne: For å si det sånn: Nå har vi vært ute og spist biff. Med rødvin til. Og dessert og kaffe etterpå. Ble dårlig med trening i dag gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 24. mars 2009 #2378 Del Skrevet 24. mars 2009 ååå.. det hørtes sannelig ut som et deilig (og velfortjent) dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 24. mars 2009 #2379 Del Skrevet 24. mars 2009 100k????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 24. mars 2009 Forfatter #2380 Del Skrevet 24. mars 2009 Jepp! :dåne: Har aldri følt meg så rik før jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå