Mazilla Skrevet 19. mars 2009 Forfatter #2341 Del Skrevet 19. mars 2009 Nei, men jeg tror jeg vet hvem du mener! Det er ihvertfall en der som ser sånn ut... Var ei jente, ganske lubben til å være instruktør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 19. mars 2009 #2342 Del Skrevet 19. mars 2009 Nei, men jeg tror jeg vet hvem du mener! Det er ihvertfall en der som ser sånn ut... Var ei jente, ganske lubben til å være instruktør. han fyren hadde jeg i pilates en gang. da hadde han en merkelig nordnorsk/bokmål-blanding. og så overhørte jeg han på spinning.. da snakka ha rogalending! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 19. mars 2009 #2343 Del Skrevet 19. mars 2009 I dag har vi to års forlovelsesdag! :rødme: Gratulerer med 2 års forlovelsesdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 20. mars 2009 #2344 Del Skrevet 20. mars 2009 Ønsker deg en god helg Mazzi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 20. mars 2009 Forfatter #2345 Del Skrevet 20. mars 2009 Takk i like måte, MaiL! Her i gården blir det en rolig helg. Vi har ingen planer i det hele tatt, og det er egentlig litt deilig. Kjenner jeg meg rett kommer nok lysten til å drikke snikende når jeg kjeder meg (eller slapper av som noen velger å kalle det..) og vet at det er helg, men tror vi dropper det denne helga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 20. mars 2009 #2346 Del Skrevet 20. mars 2009 Hei snuppelupp innom med en fredags håper du har hatt en fin dag og at du får en strålende helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 20. mars 2009 #2347 Del Skrevet 20. mars 2009 Ha en riktig god helg, Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 20. mars 2009 #2348 Del Skrevet 20. mars 2009 Gratulerer med 2-årsdagen for forlovelsen i går. Deilig å ikke ha så mye planer for helgen også. Helg er bra uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 20. mars 2009 #2349 Del Skrevet 20. mars 2009 Innom med en helge Håper du får ei fin helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 21. mars 2009 #2350 Del Skrevet 21. mars 2009 Hei Mazzimin sniker innom å ølnsker deg en kjempefin lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 21. mars 2009 Forfatter #2351 Del Skrevet 21. mars 2009 til dere koselige jenter som legger igjen hilsner til meg her Hittil i dag har vi vært på kafé og en liten runde i byen. Nå er vi bare hjemme og slapper av. Har litt lyst til å gå på kino i kveld, men får se hva det blir til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 22. mars 2009 Forfatter #2352 Del Skrevet 22. mars 2009 Det ble ikke kino i går, var bare hjemme istedet. Tok frem tinga til invitasjonene, men fikk bare gjort ferdig én, for plutselig mangla jeg ting jeg trengte for å få lagd flere. Nå har jeg omsider stått opp etter en lat morgen. Havregrøt til frokost, sport på tv. Alt hadde vært såre vel, om ikke det hadde vært for at det snør!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 22. mars 2009 #2353 Del Skrevet 22. mars 2009 For en grusom sang å ha som siste sang på spinning... :dåne: Helt enig i at musikken har utrolig mye å si!!! Ha en fin søndag Mazzimor!! Og grattis med forlovelsesdagen som var! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 22. mars 2009 Forfatter #2354 Del Skrevet 22. mars 2009 Takk takk! Nå står søndagsmiddagen i ovnen. Blir litt tidlig middag i dag, siden vi skal på trening senere. Søndag er vår supertreningsdag, med styrkeprogrammet først og så spinning etterpå. Fortrenger det foreløpig, nå er det middagen som står i fokus. På menyen står helstekt kylling stekt sammen med poteter, litt sitron, urter og noen klatter meierismør.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 22. mars 2009 #2355 Del Skrevet 22. mars 2009 Oi, det hørtes skikkelig godt ut. Dere er så flinke med den treningen. Imponert. Her tror jeg ikke det blir noe spesielt til middag. Gutten har sovet over hos en kompis, så vi ser vel ikke han før i 6 tia tenker jeg. Vi er litt sløve til å lage middag når det bare er oss to hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 22. mars 2009 #2356 Del Skrevet 22. mars 2009 Det hørtes ut som en bra middag. Flinkinger som har søndag som supertreningsdag. Her er søndager som regel slække. på dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 22. mars 2009 Forfatter #2357 Del Skrevet 22. mars 2009 Nå har vi spist, og det var knallgodt! Og ikke bare det, det var i tillegg billig (30 kroner i kylling, en tier i poteter), enkelt (bare heiv alt i ovnen) og det ble omtrent ingenting oppvask (bare langpanna og det vi spiste av/med). Genialt! Søndag er supertreningsdag fordi det passer best sånn. Har ikke stort annet på programmet, og hvis vi går ut i løpet av helga er det stort sett på fredager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 23. mars 2009 #2358 Del Skrevet 23. mars 2009 Hørtes god ut den middagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 23. mars 2009 #2359 Del Skrevet 23. mars 2009 Hei snupp Høres ut som du har hatt en fin helg deilig middag også håper du får en kjempefin mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 23. mars 2009 Forfatter #2360 Del Skrevet 23. mars 2009 Puh, endelig hjemme igjen etter 10 timer på farta. Har lest på kafé, vært på forelesning, kjøpt en pensumbok som omsider var kommet, kjøpt inn det siste arket til invitasjonene og surra litt i butikker. Koselig egodag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå