Gå til innhold

Mazillas store dag, 01.08.09

Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mornings :)

Har sovet veldig godt, og nesten litt for lenge.. Hadde planer om å være flink og lese i dag også, men når det sludder sidelengs er det ikke så fristende å bevege seg ut av døra når ikke man må! :sukk: Hvis det roer seg litt får jeg heller benytte anledningen da! :Nikke:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da..sidelengs sludd er ikke fint marsvær.. *prøver å sende solstråler til mazzi*

Ønsker deg superfin dag uansett :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sammet været her til tider :sukk:

Vi har vel brukt opp påskeværet vår nå,når vi har hatt sol og varmegrader i 3 uker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil ha regn jeg nå. Tre dager med skikkelig regn, så forsvinner iallefall litt av snøen. Blir i dårlig humør når jeg våkner og ser at det kommer mere snø. Vil ha vår jeg nå!!. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det nyyyydelig vær idag :strix: deilig :sol: og grei temperatur :danser: endelig etter såååå mange dager med elendig dritt vær!!

*sendersoltilmazzimin* :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hittil i dag har stort sett Maye fått vilja si! :fryser: Men jeg har vært flink og lest et par timer likevel. Og tatt bussen opp på skolen for å kjøpe ei bok foreleseren la ut melding om at var kommet, bare for å få vite at den er ferdig trykket, men ikke i butikkene enda.. :sinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sukk: Skulle ønske jeg fikk vilja mi på denne siden av byen også, for her snør det bare, og det va r ikke akkurat det jeg ville. ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet
God idé å lage konfekt i julegaver, Twisted! :jepp: Kanskje litt i tidligste laget å sette i gang produksjonen allerede nå men.. ;)

:fnise: Hvis du er som meg så er det vel ikke igjen mye til jul hvis du begynner nå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, tror nok det må utsettes til midten av desember hvis det skal være noe håp! :ler:

Nå er jeg straks klar for å legge meg og se litt på tv fra senga. Er deilig sliten i kroppen etter en hard spinningtime istad :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:goodbye: Miso!

Jeg er ikke særlig aktiv her inne for tida, merker jeg. Det går litt i bølger, og nå for tida har jeg ikke ork til å oppdatere meg i stort annet enn mine egne bøker. Beklager det! :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...