Gå til innhold

Mazillas store dag, 01.08.09

Mazilla

Anbefalte innlegg

Takk for forståelsen! :fnise: Leser nye innlegg på Mine innlegg og sånn, men er ikke så flink til å legge igjen spor i andre bøker for tida. Men men, det tar seg sikkert snart opp igjen! :jepp:

I dag kom invitasjon til bryllupet til venninna mi som gifter seg uka etter oss. Våre invitasjoner er myyye finere! :fnise::sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ansjoni

Sånn har jeg det litt for tiden også, så skjønner det godt. Vi kommer sterkere tilbake etterhvert! :klemmer:

Og artig at deres invitasjoner er finere :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør ingenting at du er litt fraværende for tiden :klem:

Alle har sitt og stri med og kan ikke være like deltagende hele tiden :Nikke:

Forresten så er jeg bombesikker på at deres invitasjoner er myyye finere :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han godeste synes også våre er finest.. :sjarmor:

Han lurte faktisk på hvordan de i det hele tatt kunne sende ut noe sånt! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mazilla skrev:
I dag kom invitasjon til bryllupet til venninna mi som gifter seg uka etter oss. Våre invitasjoner er myyye finere! :fnise::sjenert:

:fnise:

Må innrømme at jeg tenkte at våre invitasjoner var myyye finere når vi fikk invitasjon til bryllupet til kjæres lillebror. 1-0 til oss. :gjeiper: Tror jeg kan garantere at vi får de fineste bildene også. Det bryllupet der topper vi lett. Og vi skal ha alkoholservering i vårt bryllup, og det tror jeg er endel poeng.

:hoho:

(Merker at den indre bridezillaen slo til for fullt her nå. ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Venninna mi skal ikke heller ha alkohol. Ergo 2-0 til oss. Og jeg blir en mye finere brud. 3-0. Kanskje på tide å slutte her nå! :sjenert:

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Bridezillaene har landet! :skratte: Jeg kjenner følelsen da. Selvfølgelig vil dere at deres bryllup skal være best, alle vil jo det. :Nikke:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Ja, jeg tror faktisk det. Men det får jeg aldri vite, siden ikke vi skal i bryllupet deres. :sjenert:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

slenger meg på å sier at du selvsagt blir den nydeligste bruden, alt blir best hos dere!! ingen tvil i det hele tatt :Nikke:

go`mazzimin :klemmer: ha en strålende dag vennen min :kyss2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for fine ord, Miso! Du er go du! :kyss:

Tror jeg skal ta meg en tur ut i sola (ja, sola skinner faktisk her også i dag!!). Har litt lyst til å finne på ett eller annet til han godeste i anledning forlovelsesdagen i dag, men vet bare ikke hva! :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Deres bryllup blir nok best uansett :jepp:

Gratulerer så masse med 2 års forlovelses dag :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag var jeg på spinningtime med en instruktør som blant annet bruker http://www.youtube.com/watch?v=ssUNn-3tqQU. :sukk: Siste arbeidsperiode, fire minutters stående intervall.. Hadde vært adskillig lettere å gi jernet til noe med litt mer futt i! :sjenert: Musikken har så utrolig mye å si! I dag passerte jeg ikke 90% av makspuls før på siste intervall, mens hvis de spiller noe med bra rytme, som f.eks Rammstein, gir jeg alt fra første sekund, og føler jeg får mye mer ut av hele treninga! :jepp: Det var dagens lille hjertesukk fra treningsmazzi. Og forresten, jeg skjønner jo at de vil spille noe for enhver smak, men det får da være grenser! Til og med Pokerface er bedre å trene til enn Vestlandsfanden..! :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mazilla skrev:
I dag var jeg på spinningtime med en instruktør som blant annet bruker http://www.youtube.com/watch?v=ssUNn-3tqQU. :sukk: Siste arbeidsperiode, fire minutters stående intervall.. Hadde vært adskillig lettere å gi jernet til noe med litt mer futt i! :sjenert: Musikken har så utrolig mye å si! I dag passerte jeg ikke 90% av makspuls før på siste intervall, mens hvis de spiller noe med bra rytme, som f.eks Rammstein, gir jeg alt fra første sekund, og føler jeg får mye mer ut av hele treninga! :jepp: Det var dagens lille hjertesukk fra treningsmazzi. Og forresten, jeg skjønner jo at de vil spille noe for enhver smak, men det får da være grenser! Til og med Pokerface er bedre å trene til enn Vestlandsfanden..! :rolleyes:

var det en mann med halvlangt hår? med en eller annen rar dialekt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...