DDuck Skrevet 15. mars 2009 #2281 Del Skrevet 15. mars 2009 Å, så du dro på sjokoladekurs? Så mrosomt Lærte du noe spennende? Jeg er forøvrig også gira på disse bildene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 15. mars 2009 Forfatter #2282 Del Skrevet 15. mars 2009 Maye skrev: Hei Mazzimor. Håper du hadde det fint på kurs i dag, og at du kom deg velberga hjem med tingene dine. Vil gjerne se bilde av de ferdige invitasjonene. Hadde det kjempeartig på kurs! Alt overlevde faktisk hjemturen, med unntak av det som var sprøyta på matpapir. Men det gjorde ingenting, det forsvant glatt i han godeste før middag! Den noe alternative sløyfa på påskeegget klarte seg til og med! Skal tinga oppbevares i kjøleskap forresten? Mm, nå fikk jeg lyst til å smake på konfekten! Sønnen din var forresten kjempeskjønn! Som snytt ut av nesa på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 15. mars 2009 Forfatter #2283 Del Skrevet 15. mars 2009 ...nå har vi smakt på konfekten :dåne: Tror jeg bare kan glemme planen om å ha noe av den med hjem til påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 15. mars 2009 #2284 Del Skrevet 15. mars 2009 Mazilla skrev: Hadde det kjempeartig på kurs! Alt overlevde faktisk hjemturen, med unntak av det som var sprøyta på matpapir. Men det gjorde ingenting, det forsvant glatt i han godeste før middag! Den noe alternative sløyfa på påskeegget klarte seg til og med! Skal tinga oppbevares i kjøleskap forresten? Mm, nå fikk jeg lyst til å smake på konfekten! Sønnen din var forresten kjempeskjønn! Som snytt ut av nesa på deg! Godt å høre at tingene overlevde turen hjem. Jeg husker ikke hva du fylte med, men om du fylte med smil, så kan den godt oppbevares i kjøleskapet. Klart du må smake. Det er riktig snadder. Så gøy at du synes gutten ligner på meg. Som oftes hører jeg bare hvor lik han er sin far. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 15. mars 2009 #2285 Del Skrevet 15. mars 2009 Mazilla skrev: ...nå har vi smakt på konfekten :dåne: Tror jeg bare kan glemme planen om å ha noe av den med hjem til påske! ja, var den ikke god? Du får lage nytt til påske vet du, lenge igjen ennå. Du får si ifra om du skulle kjøpt litt sjokolade og form. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 15. mars 2009 #2286 Del Skrevet 15. mars 2009 Sjokoladekurset hørtes smakfullt ut. Glad jeg hadde en peanut butter KitKat for hånden nå. Gikk en tre kvarters tur i stad (fra bakken), så har ingen betenkeligheter med å spise den. (De to påskeeggene jeg spiste i går er glemt. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 15. mars 2009 Forfatter #2287 Del Skrevet 15. mars 2009 Kurset var absolutt smakfullt ja! Følte jeg var den eneste deltakeren som lurte i meg litt rester med jevne mellomrom, men pytt sann! Jeg så dessuten at Mayemor også smakte litt! Tapas fredag og idag, biff med fløtegratinerte poteter i går og sjokoladekurs på toppen av det hele, dette har vært ei heftig helg! :dåne: Godt vi fikk svetta litt på spinning istad tror jeg! Synes ikke to påskeegg igår og KitKat i dag høres ut som noenting i forhold ihvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 15. mars 2009 #2288 Del Skrevet 15. mars 2009 Jeg sa jo det var lov å smake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 16. mars 2009 #2289 Del Skrevet 16. mars 2009 Muffin! skrev: Glad jeg hadde en peanut butter KitKat for hånden nå. Gikk en tre kvarters tur i stad (fra bakken), så har ingen betenkeligheter med å spise den. (De to påskeeggene jeg spiste i går er glemt. ) Oooo, det er så godt!!!! :dåne: ----------------------------------------------------------- Hei Mazzi! Det høres ut som om du har hatt en veldig bra helg! Og sjokoladekurs er nok ikke å forakte! Det blir vel bare hjemmelagde julegaver framover nå eller? Håper du får en bra mandag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 16. mars 2009 #2290 Del Skrevet 16. mars 2009 Innom og oppdaterer meg litt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 16. mars 2009 #2291 Del Skrevet 16. mars 2009 Ååå fråtse helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 16. mars 2009 #2292 Del Skrevet 16. mars 2009 Hei snuppa innom med en mandags og for å ønske deg en strålende dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 16. mars 2009 #2293 Del Skrevet 16. mars 2009 Høres ut som du har hatt en deilig helg Så gøy at du fikk kommet deg på sjokoladekurs, men klarer du å spare sjokoladen helt til påsken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 16. mars 2009 Forfatter #2294 Del Skrevet 16. mars 2009 Hei jenter! I dag har jeg lest masse, deilig å endelig finne roen til å få gjort det! Ellers skjer det ikke stort her. Venter på at han godeste skal komme hjem, og så må vi vel finne på noe lurt til middag. Kjenner at jeg mangler litt inspirasjon til det etter helgas fråtsing! Og nei, MaiL, jeg kommer neppe til å klare å spare sjokoladen helt til påske.. Selv om planen egentlig var å ikke spise mer godteri før påskeegget fra mamma på 1.påskedag! God idé å lage konfekt i julegaver, Twisted! Kanskje litt i tidligste laget å sette i gang produksjonen allerede nå men.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 16. mars 2009 #2295 Del Skrevet 16. mars 2009 det er aldri for sent å planlegge julegaver!! sjokolade høres ut som en veldig deilig julegave!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 16. mars 2009 #2296 Del Skrevet 16. mars 2009 Oh, jeg og vil på sjokoladekurs! Høres ut som en bra helg Lov å kose seg i blant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flub Skrevet 16. mars 2009 #2297 Del Skrevet 16. mars 2009 Oi, så lang dagbok du har mazilla! Har du en side med en liste så det går an å oppdatere seg litt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 16. mars 2009 Forfatter #2298 Del Skrevet 16. mars 2009 Har egentlig ikke fått surra meg til å lage en liste jeg, men jeg har vurdert å kopiere Dinedama sin, som så mange andre her! Kanskje jeg skal gjøre det med en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 16. mars 2009 Forfatter #2299 Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) Bryllupet vårt Rødt- ikke klart Grønt- Ferdig Orange- Under planlegging Brud Kjole - Bente fra Agape Sko Tiara Denne Parfyme - skal ha en av de jeg pleier å bruke Slør Undertøy - har tilgodelapp på undertøysbutikk Undertøy til bryllupsnatten Dette eller dette Sminkør Frisør - bestilt både til dagen og prøvetime tidligere i uka Strømpebånd? Strømper Han godeste Sjakett Sko Frisør (i begynnelsen av juli?) Blomster Brudebukett Knapphullsblomster til han godeste, forloveren og pappa Tanta mi lager borddekorasjoner Trykksaker Lage invitasjoner - mangler bare å skrive i 6 stk Levere ut invitasjoner - gjøres i påska Lage bordkort Lage sanghefter Til bordet Duker Lys Servietter Limegrønne brikker til kaffebordene Plan for bordplassering Maten Forrett: Asparges med serranoskinke og parmesan, aioli Bestille aioli Hovedrett: Helstekt indrefilet med urter, gratinerte poteter, grønnsaker Dessert Denne Kjøpe mat - Sverige? Bestille bryllupskake Bestille jordbær med hvit sjokolade Få slekta til å bake kaker Drikke Vin til forrett - bestemt Vin til hovedrett - bestemt Vin til dessert - bestemt Foreldrene til han godeste betaler Velkomstdrink Brus Kaffe Vann/farris Toalettkurver Selve kurvene Paracet Nål og tråd Gnagsårplaster Nylonstrømper? Tyggis Hårspray Lokale Bestilt Kokk Serveringspersonale - følger med lokalet (?) Betaling lokale Kirken Booket til 01.08.09 kl. 16.00 Prest Inngangsmarsj Utgangsmarsj Tekstlesing - har tenkt å spørre bestemor Salmer Organist Våre gode hjelpere Forlover til meg Forlover til han godeste Toastmaster Fotograf - mamma betaler Gaveåpnere Transport fra frisøren til kirka Transport fra kirka til fotograf og videre til lokalet Transport fra festen til hotellet Ellers Legge inn ønskeliste hos Tilbords og Christiania Glasmagasin - gjøre i påska Enige om etternavn - jeg tar hans i tillegg til mitt Sende inn papirer Overnatting bryllupsnatta Bryllupsreise Kroatia 4.-14.august Bestilt fly Bestilt overnatting Bestille overnatting i Oslo natta før avreise Takk til verdens søteste Dinafina for bra liste! Endret 16. mars 2009 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 16. mars 2009 #2300 Del Skrevet 16. mars 2009 Så flink du er er jo masse grønt der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå