Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2008 #1 Skrevet 9. mars 2008 Hva synes folk om erotikknett? Er det noen her som er faste brukere der inne? Trenger ikke å stå fram med nick, men bare forklar litt hvorfor dere vanker der. Jeg synes nemlig det er et veldig dårlig forum. Eller stemningen og det interne blir helt håpløst for nye brukere. Synes på en måte modder og profilerte brukere ødelegger litt for seg selv. Det kunne jo vært et veldig flott forum, og jeg tviler ikke på at det ligger mye kunnskap i innleggene folk har postet der, men jeg gidder liksom ikke lese pga enkelte medlemmer. Hva er deres intrykk av forumet?
Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2008 #2 Skrevet 9. mars 2008 Helt likt som ditt, desverre. Leser endel der i perioder, men etter jeg ble mer eller mindre angrepet for å ha ordlagt meg litt feil gadd jeg ikke mer. Vurderer å melde meg inn i et likende engelsk forum, men det blir ikke til at jeg tar meg tid til det når jeg i tillegg må håndtere et fremmed språk.
Adina Skrevet 24. mai 2008 #3 Skrevet 24. mai 2008 (endret) Hva med å sende en mail/PM til MindCrime så han kan få sett på sakene det gjelder? det er ofte slik at enkelte tror de "eier" et nettsted om de har tilbragt endel tid der... Endret 24. mai 2008 av Adina
Gjest Gjest Skrevet 25. mai 2008 #4 Skrevet 25. mai 2008 Vurderer å melde meg inn i et likende engelsk forum, men det blir ikke til at jeg tar meg tid til det når jeg i tillegg må håndtere et fremmed språk. Cupido har et forum som fungerer bra. Der er jo språket norsk. Har vært innom forumet på erotikknett, men kun som leser. Foretrekker Cupido.
Gjest Gjest Skrevet 27. mai 2008 #5 Skrevet 27. mai 2008 Hva med å sende en mail/PM til MindCrime så han kan få sett på sakene det gjelder? det er ofte slik at enkelte tror de "eier" et nettsted om de har tilbragt endel tid der... Jeg har lurt på det, men det virker som om det stikker for dypt til at det er mulig å endre. Husker noen tråder hvor enkelte ting rundt trakkarering og hersketeknikker ble tatt opp, og det kom seg i noen uker og så var det like ille igjen. Men når sant skal sies er det en stund siden jeg har vært mye der, og det ser faktisk ut som om det kan ha roet seg litt. Ser et par kjente nick der ennå, men virker som de har roet seg. Uansett, jeg blir neppe aktiv der igjen. Det er et par mennesker der som skriver mye, ofte og "høyt" som jeg ikke finner tonen med. Og jeg er neppe savnet
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå