Gå til innhold

furminator

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Har noen av dere prøvd den forresten??

www.furminator.no

Endret av MinBesteVenn
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp! Den fungerer ganske bra, men jeg vil ikke anbefale den på dyr som er ute om vinteren, men den kan være grei å bruke på sommeren for å få fjernet den overflødige pelsen. Og så ville jeg brukt den med måte, jeg bruker min bare en gang per mnd på mine.

Skrevet

Hei,

den kan fint brukes til dyr som er ute på tur om vinteren (lurt å bruke den mindre på dyr som bor ute i hundegården på vinteren.. men med de er det jo ikke akkurat noe problem med røyting heller) Den skal kun brukes hver 4 - 6 uke pga det er så lang tid underpelsen bruker på å gro ut og slippe seg igjen....

Skrevet

Hvorfor spørr du når du vet? :sjenert:

Skrevet
Har noen av dere prøvd den forresten??

www.furminator.no

Hva er dette og hva går det ut på?

Skrevet

Åpningsinnlegget her var jo rene salgsannonsen før den ble endret. Lurer på hva ts tjener på dette...

Skrevet (endret)

Kjenner flere som bruker den, men prismessig så er det faktisk billigere å kjøpe den på nettet fra USA. Med mindre man skal ha den med en gang.

Den dyreste på denne linken var 180 kr med frak til norge og i norge har jeg hørt at den kan koste opp til 500 kr :O

Her er det hvertfall mange til salgs, ikke alle som sender til norge men.. http://search.ebay.com/search/search.dll?s...o%3D2&fgtp=

Endret av Gjest
Skrevet

Jeg har den, og den er det råeste jeg har vært borti! Har tatt vare på en klump med kattehår på størrelsen til en fotball :)

Skrevet

Hva er dette egentlig? Prøvde og søke det opp, men fant ikke så mye.. Har en berner sennen som til tider røyter veldig mye.

Gjest Trolletrine
Skrevet

Har nettopp kjøpt meg den,og herregud for en forskjell!!!Visste ikke at lille langhårete pusen min hadde sååå mye løst hår!

Skrevet

Den er fantastisk, ja! Og den kutter ikke hår, bare drar ut det løse, har nemlig testet den på menneskehår, og den kuttet ingenting :)

Skrevet

Den drar lett ut underulla der pelsen er moden for det. Har brukt den jevnlig ei god stund, særlig i perioder med mer røyting og er veldig fornøyd. Pelsen fornyes fortere, og det blir selvfølgelig lite hår i huset. Fikk bekreftet suksessen på katte-utstillingen i helga; "exellent fur in great condition. Even and thick" er kommentaren fra dommeren, selv om jeg har brukt furminator ofte altså. :)

• 1 måned senere...
Gjest Gjest_Lady_*
Skrevet

Har nå fått FURminaor i posten + shampoo og balsam i samme serie.kjøpte medium i børsten.

Har både hund og katt og fikk testet den skikkelig ute i går kveld på bikkja.

Å HERREGUD sier jeg bare-tror jeg kunne laget ei dyne av pelsen til hunden!

Hun er ikke så veldig stor og har ikke så ekstremt mye pels,men det ligger alltid haugevis med hår rundt i leiligheten vår,noe som er ekstremt irriterende.

Dette må være noe av det smarteste som har blitt laget til dyr!

LOVE IT. :klappe:

Ps.testa den litt på katta i dag og den tok MYE av henne også.hun er langhåret,og har en veldig "ullete" pels som er silkemyk.tror ikke hun helt likte å bli børstet av den,men tror det er fordi den kanskje er litt for stor og tung.

Så anbefaler vel egentlig å kjøpe furminator for katt.

Den skal jeg kjøpe neste gang.

Men alt i alt-LØP OG KJØP.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...