Gå til innhold

Stearinlys på vindu


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Jeg liker å ha stearinlys i viduet. De siste lysene jeg kjøpte "sprutet". Nå har jeg altså stearin flekker på vinduene. Noen tips for å fjerne de enkelt? Liker ikke å skrape på vinduene med kviv e.l. da vi har gamle og skjøre vinduer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest
Prøv med en fuktig mikrofiberklut, gjerne en vindusklut. Synes mikrofiber tar det meste.

Takker. Det skal jeg prøve!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skrap med vindussrape. og salmiakk el andre ting til vinduet burde virke da

ellers bruker jeg i mitt hjem spylevæske på glass som jeg vet tåler det. DA skinner det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrap forsiktig med noe av plast. En isskrape kanskje?

Eller en slik skrape som man får til komfyrer med sånn ...eh.. sånn flat topp på... :sjenert: (kommer bare ikke på hva den typen heter.. :ler: ) Den skrapen etterlater seg jo ikke riper i ovnen, så vil tro at den heller ikke vil gjøre det på vinduer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Petronella_*
Eller en slik skrape som man får til komfyrer med sånn ...eh.. sånn flat topp på... :sjenert: (kommer bare ikke på hva den typen heter.. :ler: ) Den skrapen etterlater seg jo ikke riper i ovnen, så vil tro at den heller ikke vil gjøre det på vinduer...

Ja, den skrapen er bare vidunderlig til det meste .. Jeg bruker den på peisdøren (glass), på stekeovnsdøren (glass) og på salongbordet av glass .. Ingen riper ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den skrapen er bare vidunderlig til det meste .. Jeg bruker den på peisdøren (glass), på stekeovnsdøren (glass) og på salongbordet av glass .. Ingen riper ..

Hehe, jeg også bruker den til alt; Skrape maling, peisen, ovnen, rengjøre stuebordet som er i glass, fjerne stearin, fjerne prislapper. De er geniale!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...