Gå til innhold

Irriterende post..


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg har krysset ut og skrevet feil adresse med store bokstaver hver gang jeg har fått post som ikke er til oss. Har fungert greit og får nå bare post til oss selv. Jeg har kastet en del reklamepost som har kommet til de som bodde her før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Frk.Uhåndterlig
Jeg har krysset ut og skrevet feil adresse med store bokstaver hver gang jeg har fått post som ikke er til oss. Har fungert greit og får nå bare post til oss selv. Jeg har kastet en del reklamepost som har kommet til de som bodde her før.

Vi også, men har aldri kastet brev som jeg ser noen her gjør!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pia 30.08.08

Vi har bodd her vi bor i snart 2 og et halvt år, og vi får fortsatt posten til de som bodde her før, til og med noen med deres nye adresse (er bare t par veier unna). Må nok innrømme at kanskje ikke alt har funnet veien til riktig eier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med bare å stryke over adressen, skrive feil adresse, og så legge den i en rød postkasse. Da vil iallefall de som sender posten merke at de har feil adresse.

Slik ville jeg også ha gjort det. Da vil avsender registrere at mottageren har en ubesørgelig adresse og ikke sende ut mer post før adressen er endret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik ville jeg også ha gjort det. Da vil avsender registrere at mottageren har en ubesørgelig adresse og ikke sende ut mer post før adressen er endret.

Det har ikke funket her, i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...