Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2008 #1 Skrevet 8. mars 2008 Jeg har i en lang periode hatt kvalme, spesielt på nettene. Virker som jeg blir kvalm av å ligge og det beste er å ligge på ryggen. Har vært og sjekka magen med kamera og de fant ingenting galt. Har også testet ut at det ikke er matvarer jeg reagerer på. Bruker pepsidou mot halsbrann. Har nevnt det til legen, men fikk bare ullent svar. Dette går hardt utover nattesøvnen min. Sjekket på apotek om det fantes kvelme stillende uten respept, men det gjorde det ikke. Har noen tips, eller kanskje sliter med det samme?
Gjest Gjest_Fisken_* Skrevet 8. mars 2008 #2 Skrevet 8. mars 2008 Prøv å fokuser på noe annet. For kvalme og andre mage-ting er såå tett bunnet sammen med psyken at BARE det at du er vant til å være kvalm kan opprettholde den. Mens jeg skrev den setningen kjenner jeg nå et snev av kvalmhet. (Tenk på det!) Har du blender? Lag deg litt friske smoothies uten melkeprodukter på kveldene evt på natta når du ikke får sove! Bare mine tips. Jeg tenker at kvalme alene ikke er noe tegn på noe alvorlig. Klem
Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2008 #3 Skrevet 9. mars 2008 Prøv å fokuser på noe annet. For kvalme og andre mage-ting er såå tett bunnet sammen med psyken at BARE det at du er vant til å være kvalm kan opprettholde den. Mens jeg skrev den setningen kjenner jeg nå et snev av kvalmhet. (Tenk på det!) Har du blender? Lag deg litt friske smoothies uten melkeprodukter på kveldene evt på natta når du ikke får sove! Bare mine tips. Jeg tenker at kvalme alene ikke er noe tegn på noe alvorlig. Klem Tanken på at det er psykisk har nik slått meg. Prøver så godt jeg kan å fokusere på noe annet, men ikke så lett når kvalmer bølger innover meg... Rare greier... Takk for støtten! Klem
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå