Gjest Gjest_Kine_* Skrevet 7. mars 2008 #1 Skrevet 7. mars 2008 Har alltid vært frisk, hele mitt liv, bortsett fra litt forstpooelse til tider. Men nå i 2008 har jeg vært mer 'syk' enn noen sinne! Hadde omgangssyken i begynnelsen av februar. Men så hadde jeg samme tilstand med oppkast og diare tidligere denne uken. Hadde spist egg dagen før, og har hatt mistanke om at jeg ikke tåler egg. Så det var kanskje ikke omgangssyken i februar likevel. Men så i kveld har jeg vært helt elendig. Skikkelig løs mage, helt sinnsyk kvalme, besvimte nesten (som varte lenge), og rett og slett helt 'død'. Og det gir seg ikke heller. Klarte å karre meg til dataen et øyeblikk nå. Er dette symptomer på allergi? Har som sagt aldri reagert på noe før, så aner ikke hva dette er! Noen som vet råd? (Hadde forresten spist kylling til middag i stad, har hold meg unna egg.)
Gjest Bolledeig Skrevet 8. mars 2008 #2 Skrevet 8. mars 2008 Kom deg til legen du, så finner du ut av det. Å sitte og synse om du har allergi eller ikke har ikke noe for seg, det finner legen ut av for deg.
Gjest Piper Skrevet 8. mars 2008 #3 Skrevet 8. mars 2008 Høres ut som du har fått det mange andre har fått, og det er omgangssyken som gjør at man kaster opp og får diare. Men for å være på den sikre siden kan du gå til legen, og spesielt om du har hatt dette lenge.
Gjest Morgan le Fay Skrevet 8. mars 2008 #4 Skrevet 8. mars 2008 Det der høres ikke ut som allergi, i mine øyne. Du har nok, som flere har foreslått, fått omgangssyke, og burde eventuelt dra til legen. Spekulasjoner er det liten vits i.
Gjest nextlife Skrevet 8. mars 2008 #5 Skrevet 8. mars 2008 Litt sent, men.... Kom deg til legen, har du mulighet (og utsyr) så ta med deg en avføringsprøve. Denne kan undersøkse, og gi deg svar på hv a som er galt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå