Gå til innhold

Gifte seg i uniform?


Vala

Anbefalte innlegg

Hva synes dere om en brudgom i uniform? Vi får ikke helt bestemt oss.. Det blir enten kjole & hvitt eller uniform til brudgommen. Hva synes dere?12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg burde kanskje sagt at det var politiets 'paradeuniform' det er snakk om. icon_wink.gif Han har aldri brukt den før så jeg vet faktisk ikke helt hvordan den ser ut.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn i uniform er jo kjempestilige, og når dere har muligheten til det synes jeg at dere skal gå for det. Men det lønner seg vel kanskje å ta en titt på den først, det høres i alle fall kjempeflott ut.

Lykke til, uansett om det blir uniform eller kjole og hvitt! icon_wink.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WOW!!!

Mannfolk i uniform er jo så råstilige!!!

Vet at i Statene er det vanlig at man gifter seg i uniform hvis man har det.

Slenger meg på Ruby, og sier at han bør prøve den på før dere bestemmer dere.

Uansett hva dere velger, så blir han flott!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar

Ja, han blir kjempekjekk uansett!! icon_wink.gif

Hvordan fester man blomster og sånt da eller må det droppes? Leter etter bilder på nett av uniformen men det var jammen ikke lett å finne. Han må selvfølgelig prøve den først ja! Noen her som ikke synes det passer med uniform? (jeg tåler å høre det haha..) 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uniform er råsexy, men jeg ville følt at jeg giftet meg med politimannen XXX eller kapteinen XXX osv, og ikke bare kjæresten min hvis han skulle valgt uniform. Synes uniform egner seg best i jobbrelaterte sammenhenger, og stort sett bare det, uansett hvor lekkert jeg synes uniform er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå for uniform om dere kan det! Gardeuniformen er også flott da! Regner med at det hører med sverd til disse uniformene. Om dere har invitert gjester som også er kolleger og dermed også kan troppe opp i unform, kan disse stille seg opp utenfor kirken etter vielsen med sverdene hevet slik at de danner et tak for dere å gå under. (=flotte biler!) Også må jo kaken skjæres opp med brudgommens sverd da selvsagt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg er enig med de andre her inne at uniform kan være råstilig!

Men, det kommer helt an på hvordan uniformen er. Min samboer jobber i luftforsvaret og deres gallauniform er IKKE fin! Han vil ikke selv bruke den heller så han skal ha sjakett.

Gardens og marinens gallauniformer er bare helt Nydelige.

Gifter oss 6.juli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Gjest gjest 0

Er uniformen fin hadde jeg absolutt gått med den! Elsker menn i uniform og jeg synes det bringer et litt stiligere preg over bryllupet!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...