Gjest #Spidergirl# Skrevet 9. mars 2008 #21 Skrevet 9. mars 2008 håper det kommer nytt spel er litt hekta eg og
Gjest Grafica Skrevet 9. mars 2008 #22 Skrevet 9. mars 2008 Jeg gleder meg kjempemye! Er ganske inne i communityeyt rundt spillet, har et fast forum jeg henger på (annchristin jeg tror kanskje du hadde likt det forumet, send meg PM om du er interessert, det er litt mer "mørkt og gothisk" og har kjempehyggelige folk), og lager litt ting selv og sånt. Eneste jeg gruer meg til er perioden før folk lærer seg hvordan spillet fungerer, slik at de kan lage hacks for å fikse de irriterende tingene som Eaxis er eksperter på Jeg greier ikke spille uten de nå, men kanskje det blir bedre i sims 3, hva vet vel jeg Lurer også hvor mye av det som finnes i tilleggspakker nå, som blir en del av originalspillet. Dyreliv og forretningsliv, kanskje? At de kan ha dyr og egne butikker allerede fra originalspillet? Også håper jeg årstider er med, fordi jeg synes det er kjempekoselig, beste tilleggspakka så langt synes jeg. Men jeg vil tippe at jeg og Noli og andre Mac-brukere må vente opptil et eller to år ekstra før vi får sims 3... Men jeg skal kjøpe meg ny laptop i løpet av året, og da skal jeg boote windows i tillegg, bare for sims 3
Noli Skrevet 9. mars 2008 #23 Skrevet 9. mars 2008 Men jeg vil tippe at jeg og Noli og andre Mac-brukere må vente opptil et eller to år ekstra før vi får sims 3... Men jeg skal kjøpe meg ny laptop i løpet av året, og da skal jeg boote windows i tillegg, bare for sims 3 Jeg kan jo boote med windows, ja, men lurer på om jeg har ressurser nok. Det kommer jo anpå hva Sims 3 krever av ressurser, om det er mer enn jeg har blir sikkert min kjære glad for å få arve denne.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå