Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Britt Banditt
Skrevet

Jeg gleder meg, ja! :-D

Gjest StockDama
Skrevet
"Målet er å bli kvitt tredemølle-systemet der du hele tiden må passe på de samme behovene (spise, gå på do og sove, om igjen og om igjen)"
.

Takk gudane =D

"Det vil si at du kan sende figurene dine på besøk til naboen eller til butikken uten å måtte vente på at de nye omgivelsene skal lastes inn, da alt eksisterer i samme spillmiljø."

Yay!

Skrevet (endret)

Hehe, så kult da. Jeg gleder meg veldig, selv om det sikkert ikke blir så revolusjonerende som da det gikk fra The Sims til The Sims 2. But you never know. ;)

Mvh Yvonne :duskedame:

Endret av Yvonne
Gjest Wolfmoon
Skrevet

Spennende. Kanskje høre mer om når dette spillet kommer før jeg evt kjøper flere tilleggspakker til sims2 da!

Skrevet

Det kommer ikke flere tillegspakker til sims 2 nå. Med mindre de går ut av mønsteret sitt. Det pleier å kommet et vist antall tillegspakker også går det et år eller to, også kommer neste spill i serien ut.

Nå kom siste tilleggspakke nå, og det stemmer helt fint ettersom sims 3 er antatt å komme vår/sommer 2009...

Gjest Wolfmoon
Skrevet
Det kommer ikke flere tillegspakker til sims 2 nå. Med mindre de går ut av mønsteret sitt. Det pleier å kommet et vist antall tillegspakker også går det et år eller to, også kommer neste spill i serien ut.

Nå kom siste tilleggspakke nå, og det stemmer helt fint ettersom sims 3 er antatt å komme vår/sommer 2009...

Men så har det seg sånn at jeg ikke har alle tilleggspakkene da, grunnet dårlig råd. Men hvis nytt spill kommer vår/sommer 2009 så tviler jeg på hvor mange flere tilleggspakker jeg kommer til å kjøpe. Synes uansett det er så utrolig mye å gjøre i orginalspillet, at jeg fortsatt ikke føler at det er "ferdig spilt" ;)

Spennende å følge med framover, husker hvor gøy det var å spille the sims 2 første gang, og the sims 1 også for den saks skyld :D

Skrevet

Jeg håper bare det kommer til Mac. Jeg har vært hektet på Sims siden det første kom i 2000, selvsagt med perioder verre enn andre, men har brukt et nesten skummelt antall timer på Sims.. :fnise:

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Best å ikke begynne å tenke på hvor mange timer man har brukt på Sims Noli, det kan man bare få angst av. Personlig ser jeg på det som terapi, å leke "gud" noen timer hjelper utmerket på humøre ;)

Begynte akkurat å tenke på hvor mye tid jeg har brukt på f.eks. ModtheSims, det er nesten enda værre :sjokkert:

*forte meg vekk fra KG og Sims pc'n for å skrive ferdig oppgave*

Skrevet
:ler: Jeg synes det er deilig å bare sitte forran pcen og ikke tenke, når livet er kjipt, og det er det jo innimellom. Også er jeg av de teite som lager meg selv og alle rundt meg da. :sjenert:
Skrevet

Jeg både gleder og gruer meg. Jeg vil tro at min laptop ikke kan spille det, og det vil ikke føles helt riktig å kjøpe en ny maskin når den jeg har fungerer. :(

Gjest StockDama
Skrevet
Jeg både gleder og gruer meg. Jeg vil tro at min laptop ikke kan spille det, og det vil ikke føles helt riktig å kjøpe en ny maskin når den jeg har fungerer. :(

Du kan kjøpe ny, gi den gamle til meg! Så blir det ikke bortkasta =D

Skrevet
Du kan kjøpe ny, gi den gamle til meg! Så blir det ikke bortkasta =D

Hehehe. ;)

Skrevet

Savner The Sims 2 :( Har aldri hatt det spillet her hjemme, bare hos venner og pappa. Utrolig morsomt!! The Sims 3, kult!!

Skrevet

Ettersom de har fokusert på at de to rare spillene skal funke til laptop så tror jeg det blir det samme med sims 3. Blir noe ala wow, man kan spille det på en crappy pc med dårlige deler, men også på en ny super bra pc med fantastisk grafikk kort o.l.

Skrevet

Det kan godt hende, men de kom nettopp ut med "Fritid" (som jeg kjøpte for et par dager siden), samt Kjøkken- og baddesign. Kommer nok til å kjøpe alt som kommer, jeg er såpass hekta akkurat nå, så jeg får ikke nok. Men det går fort over etter å ha spilt mye en stund. ;)

Skrevet
Det kan godt hende, men de kom nettopp ut med "Fritid" (som jeg kjøpte for et par dager siden), samt Kjøkken- og baddesign. Kommer nok til å kjøpe alt som kommer, jeg er såpass hekta akkurat nå, så jeg får ikke nok. Men det går fort over etter å ha spilt mye en stund. ;)

Stæsj pakkene tells ikke som tilleggspakker da. Også er det vel også det at sims'ene kan spille sims 3 på pc'en sin som bare forsterker inntrykket om at dette blir siste tilleggspakke.

Skrevet
Stæsj pakkene tells ikke som tilleggspakker da. Også er det vel også det at sims'ene kan spille sims 3 på pc'en sin som bare forsterker inntrykket om at dette blir siste tilleggspakke.

Joda, jeg vet det - og det er godt mulig, jeg skrev bare i håp antar jeg, hehe. ;) Uansett, gleder meg masse til det nye spillet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...