'Lilly' Skrevet 4. mai 2003 #1 Skrevet 4. mai 2003 Hva er det aller, aller, aller beste dere vet?? Hva er det dere ikke klarer dere uten?
Gjest Tristessa Skrevet 4. mai 2003 #2 Skrevet 4. mai 2003 And med appelsinsaus som jeg fikk i dag Skikkelig god lasagne Pasta av ulike slag Kalvelever med nypoteter og spinat tilsatt parmesan og smør Av ting jeg ikke klarer meg uten er espresso, croissanter, god vin og rent, kaldt vann klare højdare.
Arwen Skrevet 4. mai 2003 #3 Skrevet 4. mai 2003 Mousakka! Min absolutte favoritt ...og så ville jeg ikke vært uten den fantastiske indiske kokeboken min...
Julie Skrevet 4. mai 2003 #4 Skrevet 4. mai 2003 Spekemat med nypotet,hjemmebakt flatbrød og eggerøre...det er utrolig godt!
Gjest Vega Skrevet 4. mai 2003 #5 Skrevet 4. mai 2003 Det er jo mye da... Men får være litt selektiv... Fårikål... Salt /røkt laks på brødskiva... Lammelår Stekt sei med poteter, revet gulrot og løk... Kokt torsk, helst med lever... Min pastagryterett stappfull av hvitløk og en skvett sitron m.m.... Brunost...
Iset Skrevet 4. mai 2003 #7 Skrevet 4. mai 2003 italienske hvitløksbrød (som ligner på pizza) hjemmelaget pizza vegetar stekt laks med grillet paprika, salat og fetaost bakt potet med rømme og mais marinert flintstek (naaaaaaaaaam) hønsegryte med rømmesaus, tyttebærsyltetøy, erter og rosenkål (himmelsk) surstek med rømmesaus ble mye her ja, men jeg er jo såå glad i mat :oops: klem Iset
Gjest Lea Skrevet 4. mai 2003 #8 Skrevet 4. mai 2003 Mammas syltetøy!!! Jammen glad for at det snart er sommer igjen jeg. Lageret er tømt for lengst!
Gjest M-ling Skrevet 4. mai 2003 #9 Skrevet 4. mai 2003 Jeg er helt utrolig glad i Brownies. Forspist meg litt nå, men må ha det med jevne mellomrom. Kjempedigg :D
Iset Skrevet 4. mai 2003 #10 Skrevet 4. mai 2003 M-Ling: har du smakt hvite brownies? (whities). la ut oppskriften her idag:)
Midnattsol Skrevet 4. mai 2003 #11 Skrevet 4. mai 2003 Sambo med sjokolade på! *yammi* Gi meg ferske reker kjøpt på kaia rett fra båten, loff, majones og sitron og sett meg og kjæresten min på ei brygge i nord en varm sommerdag og jeg er i himmelen.
Iset Skrevet 4. mai 2003 #12 Skrevet 4. mai 2003 okei Midnattsol, der danka du ut HELE lista mi. *lyst på reker*
Barbie Skrevet 4. mai 2003 #13 Skrevet 4. mai 2003 Grillmat om sommeren...... :oops: Jeg er helt hekta,og griller til og med i regnvær! Barbie
Midnattsol Skrevet 4. mai 2003 #14 Skrevet 4. mai 2003 Jeg også. Men får jeg tak i så gode reker i Oslo? NEPPE!!
Iset Skrevet 4. mai 2003 #15 Skrevet 4. mai 2003 vi har et fisketorg midt i byen der de selger heeelt fersk fisk og reker, ligger rett med kaia. tror de rekene er ganske gode, har ikke smakt dem, for jeg har aldri kjøpt reker selv. skal kjøpe nå til helgen tror jeg, feire innflytting i nytt hus:) klem Iset
Midnattsol Skrevet 4. mai 2003 #16 Skrevet 4. mai 2003 Vet! Har vært i Stavanger maaaange ganger (masse slekt der) og har vært på kaia der de selger reker og krabber osv osv. Krabbe har jeg forresten lyst til og smake igjen. Har ikke spist det på mange ÅR! Jeg er nordfra og er vant med reker på kaia...men er i Oslo... :cry:
Gjest M-ling Skrevet 4. mai 2003 #19 Skrevet 4. mai 2003 Iset, nei det har jeg ikke. Er det like enkelt å lage som pose-Brownies? Det er nemlig en forutsetning...
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 5. mai 2003 #20 Skrevet 5. mai 2003 Er en sucker for fugl i alle variasjoner. Selvskutt rype er klart en vinner, men vanlig grillkylling duger fint, det og. Ellers anbefaler jeg noe spennende - strutsekjøtt! Forresten noen som vet om den strutsefarmen i Fyllingsdalen eksisterer ennå? Hvalkjøtt er også en vinner, med _rett_ tilberedning! Og korrekt kokt laks med nordnorsk mandelpotet og agurk. Gjerne med soppsaus, faktisk. Savner bestefadern's kjøttkaker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå