Gå til innhold

Slankepiller


Frøken eple

Anbefalte innlegg

Jeg er utrolig spent på hva i denne kuren som gjør at stoffene kjenner igjen fettcellene på magen kontra fettcellene alle andre steder ;) Sist gang jeg sjekket var de relativt like.

Har aldri hørt at Inkaindianerne hadde problemer med overvekt slik at de måtte spise noe piller/urter/hvadetnåvar for det. :klø:

:ler:

Dere er konge, jenter!!

Fant forresten denne reklamen i et Se og Hør en plass. Den så jo veldig overbevisende og innbydende ut, men jeg syntes fremdeles den luktet "mirakelkur", og ikke en saklig "mist vann"-metode. Det virker som den prøver å innbille folk at de kan miste FETT ved å spise noen piller (som ikke er reseptbelagt en gang.) Men, den så veldig overbevisende ut, det skal den ha. (Og slanke, pene damer i brosjyren skader jo ikke!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bolledeig

Misforstå meg rett, hadde det fantes et middel som dokumentert økte "stayer"-evnen for fettet på brystpartiet vs fettet andre steder under slanking, så hadde jeg kjøpt uten å blunke =D Men fett er nå en gang fett, dessverre.

Når det er sagt kan nok sikkert et "middel mot magefettet" virke på to måter;

1) Reduserer oppblåsthet, og dermed virker det som om magen er flatere

2) Virker vanndrivende, og da krymper alt inkl midjen. Helt til du drikker igjen ;)

Men om disse inkaene har funnet en måte der man kan diffrensiere mellom en fettcelle på magen og en fettcelle et annet sted, lukter jeg nobelpris i medisin. Tenk hva slags konsekvenser det kunne hatt til forskning knyttet opp til f.eks cellegiftbehandlinger, der problemet nettopp er at giften rammer andre steder enn der den trengs også! Av samme grunn stiller jeg meg noe tvilende til sannhetsgehalten i denne "effekten".

Endret av Bolledeig
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...