Frøken eple Skrevet 6. mars 2008 #1 Skrevet 6. mars 2008 Jeg så reklame på noen slankepiller i Se og Hør. En eller annen metode som inkaindianerne hadde oppdaget eller noe sånt noe. Sikkert bare humbug, tenkte jeg først. Men nå tenker jeg "Hmmmmmm...kanskje jeg skal prøve". Noen som husker hva de het? Nettside etc? (og jada, jeg vet det er bedre å trene, spise sunt blablabla)
Gjest Bolledeig Skrevet 6. mars 2008 #2 Skrevet 6. mars 2008 Hvis man bare kunne tatt en pille, hadde vi alle vært tynne. Benektelsen av det faktum og troen på at "kanskje dette er forskjellig fra alt det andre og gjør at jeg kan gå ned i vekt uten innsats", gjør pushere av slankepiller svært svært rike. Jeg ville heller laget bål av pengene, eller papirfly
Frøken eple Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. mars 2008 Hvis man bare kunne tatt en pille, hadde vi alle vært tynne. Benektelsen av det faktum og troen på at "kanskje dette er forskjellig fra alt det andre og gjør at jeg kan gå ned i vekt uten innsats", gjør pushere av slankepiller svært svært rike. Jeg ville heller laget bål av pengene, eller papirfly Jeg spurte ikke om "virker slankepiller" og "er det letteste måten å gå ned i vekt" eller "kan jeg gå ned uten å trene eller spise sunt". Jeg VET alt det der, det skal alltid være noen som kommer med pekefingeren. Jeg lurte på om det var noen som husket hva det het. Ikke om noen kunne fortelle meg at det ikke er bra.
Gjest Bolledeig Skrevet 6. mars 2008 #4 Skrevet 6. mars 2008 (endret) Jeg skulle bare forhindre at du kom til samme konklusjonen (at de ikke virket) ETTER du hadde brukt penger på det i stedet for nå. Det er ikke snakk om å komme med en pekefinger, men et vennlig råd om at slankepiller fremdeles ikke fungerer, uansett hvor mye man VIL med mindre de inneholder langt sterkere stoffer enn de som er lovlige å omsette reseptfritt. Og når folk holder på å kaste bort penger på ting som ikke funker (har gjort det selv) så synes jeg det er dårlig gjort å ikke gi beskjed om slikt. Men for all del, skal ikke hindre deg i å kjøpe dem La oss bare oppsummere et par faktorer - Postordre - Annonse i Se og Hør - Inkaenes "hemmelighet" - Slankemiddel Hvis du av en eller annen grunn trenger medisinsk hjelp til å gå ned i vekt og ikke kan trene etc, ville jeg heller gått til legen og fått noe som garantert fungerte. My $0,02, også skal jeg trekke meg ut av tråden Endret 6. mars 2008 av Bolledeig
Frøken eple Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. mars 2008 (endret) Jeg skulle bare forhindre at du kom til samme konklusjonen (at de ikke virket) ETTER du hadde brukt penger på det i stedet for nå. Det er ikke snakk om å komme med en pekefinger, men et vennlig råd om at slankepiller fremdeles ikke fungerer, uansett hvor mye man VIL med mindre de inneholder langt sterkere stoffer enn de som er lovlige å omsette reseptfritt. Og når folk holder på å kaste bort penger på ting som ikke funker (har gjort det selv) så synes jeg det er dårlig gjort å ikke gi beskjed om slikt. Men for all del, skal ikke hindre deg i å kjøpe dem La oss bare oppsummere et par faktorer - Postordre - Annonse i Se og Hør - Inkaenes "hemmelighet" - Slankemiddel Hvis du av en eller annen grunn trenger medisinsk hjelp til å gå ned i vekt og ikke kan trene etc, ville jeg heller gått til legen og fått noe som garantert fungerte. My $0,02, også skal jeg trekke meg ut av tråden He, he, sorry ikke meningen å være brysk - hadde bare lyst til å lese litt mer om de, og så kanskje prøve. De kostet ikke så mye likevel. Og jeg trenger ingen medisinsk hjelp og jeg kan helt fint trene. Er bare de irriterende 5 kiloene he he. Må bare legge til en ting: Har du prøvd slikt selv siden du vet at de ikke virker? Endret 12. mars 2008 av Frøken eple
Gjest Bolledeig Skrevet 13. mars 2008 #6 Skrevet 13. mars 2008 Hvis det hadde virket å ta noen piller for å gå ned i vekt, hvorfor ville folk giddet å trene og kutte ned på mat? Om noen av disse medisinene faktisk funket ville jungeltelegrafen tatt av. Men for all del, det eneste man skader er evt lommeboken om man prøver noe sånt
Gjest Gjest Skrevet 13. mars 2008 #7 Skrevet 13. mars 2008 30 days heter kuren, hvis du mener den Britt Elisabeth Haagensli hadde brukt.
X-life Skrevet 13. mars 2008 #8 Skrevet 13. mars 2008 Aldri forvent å gå ned i vekt av kosttilskudd alene. Det kosttilskudd kan hjelpe med når du først er på vei ned i vekt, er å dempe sultfølelse, gi mer energi + øke forbrenningen smått. Det er fint lite av lovlig kosttilskudd som faktisk har dokumentert effekt på mennesker, men noe finnes da. Blant annet koffein og grønn te. Andre kosttilskudd kan legge til rette for at kroppen fungerer optimalt med tanke på fettforbrenning og generell helse - f.eks omega 3, vitaminer-mineraler.
Annikken Skrevet 14. mars 2008 #9 Skrevet 14. mars 2008 (og jada, jeg vet det er bedre å trene, spise sunt blablabla) Vel, husk at dette forumet heter Kosthold og Trening, ikke Slankeforum Sånn off-topic. Men synes X-life hadde et bra svar.
Frøken eple Skrevet 14. mars 2008 Forfatter #10 Skrevet 14. mars 2008 30 days heter kuren, hvis du mener den Britt Elisabeth Haagensli hadde brukt. Jeg vet ikke hvem som hadde brukt den, så det bare så vidt i en annonse...
Frøken eple Skrevet 14. mars 2008 Forfatter #11 Skrevet 14. mars 2008 Aldri forvent å gå ned i vekt av kosttilskudd alene. Det kosttilskudd kan hjelpe med når du først er på vei ned i vekt, er å dempe sultfølelse, gi mer energi + øke forbrenningen smått. Det er fint lite av lovlig kosttilskudd som faktisk har dokumentert effekt på mennesker, men noe finnes da. Blant annet koffein og grønn te. Andre kosttilskudd kan legge til rette for at kroppen fungerer optimalt med tanke på fettforbrenning og generell helse - f.eks omega 3, vitaminer-mineraler. Ja! Noe sånt er det jeg ser etter. Har ikke tenkt til å sitte i sofaen og knaske slankepiller skylt ned med cola. Men et eller annet tilskudd for å få en pangstart kanskje....
Frøken eple Skrevet 14. mars 2008 Forfatter #12 Skrevet 14. mars 2008 Vel, husk at dette forumet heter Kosthold og Trening, ikke Slankeforum Sånn off-topic. Men synes X-life hadde et bra svar. He, he, et slankeforum er vel litt politisk ukorrekt muligens? Høres mye sunnere ut med kosthold og trening vettu
Gjest Bolledeig Skrevet 14. mars 2008 #13 Skrevet 14. mars 2008 Hvis du vil ha en pangstart er det bare å kutte alt av raske karbohydrater, salt og melkeprodukter i en uke eller tre, og pang så har et par kilo med vannvekt falt av. Veldig greit om man skal inn i en litt for trang kjole til en spesiell anledning også
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2008 #14 Skrevet 14. mars 2008 en uke eller tre Hadde man noensinne kommet forbi denne perioden, hadde alle klart det... pangstart må iallfall innebære en eller annen endring innen første uken, ellers er det ingen vits i. For øvrig mister du et par vannkilo mye fortere enn etter tre uker, vann er det første som forsvinner hvis du legger om kosten og trener litt mer enn du gjorde før. Ikke uvanlig å gå ned et par kilo første uken. Det er etter man har mistet de første kjappe kiloene det ikke er noe morsomt lenger *sukk*
Gjest Bolledeig Skrevet 14. mars 2008 #15 Skrevet 14. mars 2008 Neida, for permanent vekttap har det ikke så mye for seg, det vet jeg jo Men det er veldig greit hvis man har lyst å se litt slankere ut for en spesiell anledning ellerno. Ellers er det bare trening som gjelder (hilsen treningsnarkoman)
X-life Skrevet 14. mars 2008 #16 Skrevet 14. mars 2008 De første vannkiloene forsvinner i løpet av dager uansett når du begynner en skikkelig strukturert stabil diett, så da er det like greit å bare fortsette dietten og la kiloene forsvinne Men hvis man virkelig vil pangstarte en diett, og miste flere kilo (også fra fett) i løpet av ett par uker , kan PSMF (proteinsparende modifisert faste) dietten være det beste. Der spiser man hovedsakelig protein, det nødvendige av sunne fettsyrer og grønnsaker. Kaloriinntaket havner på 800-1100kcal avhengig av kroppsvekt og aktivitetsnivå. Intensiteten og mengden på treningen bør justeres etter dietten, og man bør bruke en del tid på lavintensitet kardio (f.eks. gåing) Dette brukes ofte til å kickstarte dietten, men er veldig krevende
Gjest M Skrevet 16. mars 2008 #17 Skrevet 16. mars 2008 Som nevnt, den kuren heter 30 days, og skal virke spesielt på magefettet. Folk kan si hva de vil, men dette virker faktisk. Gått på de 2 uker nå, og har allerede gått ned 3 cm rundt livet. Er veldig gode tilbakemeldinger på dette produktet. Sjekk på heslekostbutikken, koster 399;-
Gjest Bolledeig Skrevet 16. mars 2008 #18 Skrevet 16. mars 2008 Jeg er utrolig spent på hva i denne kuren som gjør at stoffene kjenner igjen fettcellene på magen kontra fettcellene alle andre steder Sist gang jeg sjekket var de relativt like.
Gjest Elfrida Skrevet 16. mars 2008 #19 Skrevet 16. mars 2008 Har aldri hørt at Inkaindianerne hadde problemer med overvekt slik at de måtte spise noe piller/urter/hvadetnåvar for det. :klø:
Ce'Nedra Skrevet 16. mars 2008 #20 Skrevet 16. mars 2008 Det er faktisk ikke lov i Norge å selge slankepiller som hjelper (uten resept). Så man trenger ikke å ha prøvd disse for å vite det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå