Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan gjør dere det? Jeg har bare en vanlig blyantspisser nå, og det er jo håpløst! Har snart kvessa opp hele blyanten her!! Noen som har et hett tips?

Videoannonse
Annonse
Gjest Dalwhinnie
Skrevet

Legg blyanten i fryseren et par timer før du spisser den hvis problemet er at den er for myk.

Skrevet

Ok, det skal jeg prøve. Takk!

Gjest Pupsilure
Skrevet

Jeg hadde en øyenbrynsblyant fra glominerals, og jeg spisset den helt opp, den bare brakk! Fant ut at man må ha en spesiell spisser til den. Kanskje det gjelder din også?

Gjest marihan
Skrevet

Jeg har en egen spisser til min..

Skrevet

Du må nok ha egen spisser. Selv har jeg prøvd flere forskjellige, for syne sikke alltid de spesialspisserne er noe bra heller. Jeg bruker en spisser som de selger på VITA, den henger i sjokkrosa pakke sammen med pinsetter, og makeupbørster. Husker ikke hva den koster eksakt, men er kanskje 60kr. Den er super til alle typer makeup blyanter!

Gjest Gjest
Skrevet

Kjøp pudderblyanten til Dior. Der følger det med en genial spisser og blyanten varer i flere år. Selges billig på Strawberrynet.

Spisseren må være den beste jeg har prøvd, mange spissere får liksom ikke tuppen på blyanten spiss, men det gjør denne.

Skrevet

Forresten.. jeg har en del eyelinere/øyeskygger i blyantform som ikke direkte er blyant, men plast?! Hva gjør man med disse?

Skrevet

^ Om det ikke går an å skru/dytte et sted, skal du vel spisse de også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...