Gjest Gnav Skrevet 4. mai 2003 #1 Del Skrevet 4. mai 2003 Noen ganger, særlig ved samleie bakfra, kommer det masse luft inn i skjeden. I tillegg til at det lager usexye lyder når den skal ut, kjennes hele skjeden som et hulrom, og en ellers stor i massevis penis kjennes ut som en liten blyant. Er det andre som har erfaringer med dette, lure tips for å unngå, forklaringer på hvorfor dette skjer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sister Blue Skrevet 4. mai 2003 #2 Del Skrevet 4. mai 2003 Hehe, vel! Luft i skjeden er jo noe som forekommer hos de fleste, og relativt ofte. Luft pumpes inn i skjeden under samleie, så den må jo ut igjen på et eller annet vis :blunke: Helt naturlig, men husker første gang det inntraff med yours truly under en akt, det ble noe jeg plutselig måtte forklare for min partner, veldig raskt! *humre* Det finnes nok stillinger man kan prøve for å unngå at det kommer for mye luft i skjeden, men man kan ikke gardere seg 100% mot at det ikke lages lyder. *kniser litt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. mai 2003 #3 Del Skrevet 4. mai 2003 dette skjedde faktisk meg her om dagen. første gangen kjæresten min har hørt det. han ble litt paff, og jeg ble rød i ansiktet... måtte fort forklare at det ikke var en vanlig promp.. så mistet jeg lystet på sex, og jeg klarte ikke nyte resten av akten.. selv om det er naturlig, så er det så inmari turnoff! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 4. mai 2003 #4 Del Skrevet 4. mai 2003 For å unngå: - Mindre "voldsomme" bevegelser (luft kommer lettere imellom penis og skjedevegg, og det er vanskeligere å styre hvor langt ut penis kommer) - Ikke trekk penis helt ut og så inn igjen (skyver luft inn foran seg) - Knip! (bruk skjedemuskulaturen til å "tette" rundt penis) God sex! Vibeke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monstermagnet Skrevet 5. mai 2003 #5 Del Skrevet 5. mai 2003 Tror det hadde hjulpet dersom kvinner holdt munn mer under sex for å minimere gjennomtrekk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gutt_1982 Skrevet 5. mai 2003 #6 Del Skrevet 5. mai 2003 ... den var vel litt frekk vel ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alive Skrevet 5. mai 2003 #7 Del Skrevet 5. mai 2003 HE....HE....ikke alltid så lett å lukke munn midt i nytelsens sødme.... Var skikkelig turnoff første gangen det skjedde....men nå ler vi... Morsom avatar Monstermagnet!!!! Er det deg som titter frem i smug??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monstermagnet Skrevet 5. mai 2003 #8 Del Skrevet 5. mai 2003 Morsom avatar Monstermagnet!!!! Er det deg som titter frem i smug??? Nei, ikke den du så i sted, men den jeg bruker nå er meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alive Skrevet 5. mai 2003 #9 Del Skrevet 5. mai 2003 Ja, der kan du se hvor feil en kan ta.... Du seer jo fantastisk godt ut da!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Øyenbryn Camilla Skrevet 5. mai 2003 #10 Del Skrevet 5. mai 2003 Om dere skal fise, ta det utenom sex livet, tøm deres kjønnsorganer ellers tar mannen med seg kajalen og går!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 5. mai 2003 #11 Del Skrevet 5. mai 2003 Du er flink til å underholde, øyenbrynet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 5. mai 2003 #12 Del Skrevet 5. mai 2003 Tror det hadde hjulpet dersom kvinner holdt munn mer under sex for å minimere gjennomtrekk. eller om menn pulte bedre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 5. mai 2003 #13 Del Skrevet 5. mai 2003 Mitt tips er å unngå å ta penis helt ut, særlig bakfra... Ellers har jeg ingne annen løsning enn å le av det, eller overhøre det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lott@ Skrevet 6. mai 2003 #14 Del Skrevet 6. mai 2003 Som SS så fortreffelig poengterer, det meste avhenger av mannens puleevne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monstermagnet Skrevet 6. mai 2003 #15 Del Skrevet 6. mai 2003 Som SS så fortreffelig poengterer, det meste avhenger av mannens puleevne Å nei da.. Jeg er en av østlandets beste sexatlèter men litt "fittafeis" kommer da en gang i blant uansett. Bare gøy det da... Trenger litt humor i senga også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lott@ Skrevet 6. mai 2003 #16 Del Skrevet 6. mai 2003 Humor er viktig det - i de fleste sammenhenger. Selv er jeg samboer med sør-vestlandets beste sexatlet - og f##fising har aldri forekommet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. mai 2003 #17 Del Skrevet 7. mai 2003 Elementært... Man tager en stk. finger og stikker den diskre og fort inn om man føler seg noget oppblåst. Slik leder man luften mer kontrollert ut igjen, og man er atter trang og uten hulrommet...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. mai 2003 #18 Del Skrevet 7. mai 2003 for voldsomme bevegelser og at man går ut og inn- da pumpes luft inn- bakfra gir typisk luft i skjeden kanskje du bør smøre deg når dere gjør bakfra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 7. mai 2003 #19 Del Skrevet 7. mai 2003 Skal vi menn få skylda for DET og nå.... å neidu! Deres kroppslyder får dere stå for selv.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 7. mai 2003 #20 Del Skrevet 7. mai 2003 Men det er sant, Kevin! :o L-B *Dessuten er det ikke våre kroppslyder, kroppen min hadde aldri fått til det alene...* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå