Gjest Gjest_usikker_* Skrevet 6. mars 2008 #1 Skrevet 6. mars 2008 Hei Vil bli hudpleier, og vurderer å begynne på Hud & Spa akademiet i Trondheim. Noen erfaringer med denne skolen? Er den bra? Er det lett å få jobb etter man er ferdig med året? Er det verdt pengene?
nordlendingen Skrevet 10. mars 2008 #2 Skrevet 10. mars 2008 (endret) HEi.. Om noen vil starte opp innen hudpleie, kan jeg komme med litt info som kommer til nytte. Jeg jobber for en av de ledende selskaper innenfor forskning og produksjon av hudpleiepreparater i verden nå. Har du hørt om Stanford University?? Der har de som eneste produsent sitt egen institutt. Stanford regnes for å være akademias høyborg innenfor dermatologi! Drivkraften og visjonen til selskapet er tuftet på "The Measurable Difference". Vi skal være forskjellen demonstrert i et marked som er overfyllt av krukker med tro og håp. Det jeg gjør er å demonstrere produktene deres, og i løpet av 10 min fjerner jeg år fra ansiktet til kunden. Dette er state of the art innenhudpleie. Ønske du mer info om hvordan du kan starte opp din egen business innen hudpleie , uten/ mens du tar utdannelse, så kontakt meg på mail: xxxx@xxx eller mob. xxx Sender deg gjerne link til hjemmesiden min om du ønsker, så får du se en slik behandling i praksis. MVH Per Kristian Innlegget er endret iht. KG sine regler om mailadresser, telefonnummer og fult navn. Glow (mod) Endret 10. mars 2008 av Glow
net0ty Skrevet 13. april 2008 #3 Skrevet 13. april 2008 Hei, har søk på skolen å blitt innkalt til intervju. Vet ikke så mye om skolen annet enn hva som er oppgitt på skolens hjemmeside. =) Har du funnet ut noe mer?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå