Gå til innhold

Å kle av noen med blikket

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er en ganske lite visuell person, jeg fantaserer lite og har nok litt dårlig fantasi på den fronten. Derfor er det skjelden jeg fokuserer på hvordan andre mennesker kan se ut under klærne. Eller skjelden, jeg har aldri gjort det med noen før nå.

Så plutselig slo det meg. Når jeg, som aldri bruker å fantasere om andre menn (er gift og lykkelig med det), og som ikke er en sterkt visuell person, og at på til er dette en kollega jeg bare har et 100% proffesjonellt forhold til, kler av denne mannen med øynene mine, kikker på mange steder på kropen hans og lurer på hva som befinner seg under etc. gjør dette, så er dette kanskje vanlig. Da ble videre tanken HJELP. Tenk om kolleger går rundt å gjør slik om meg, tenk om svoger gjør dette, tenk om naboen, kompisen til pappa etc gjør dette. Er det vanelig?

Ja da, dette er selvsakt sakt med et smil. Jeg bare kom til å tenke på dette nå, fordi jeg rett og slett aldri har erfart det før og tanken har ikke streifet meg. Suden jeg har alle forutsettninger for å ikke skulle gjøre dette i hodet mitt med denne mannen, så er det kanskje veldig mye vanligere å gjøre det i situasjoenr hvor man ikke har like mange hinder som meg. Tenk om alle egentlig går rundt på gata og forestiller seg hvordan de andre ser ut nakne.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Tobias_*
Skrevet

Dette tror jeg er veldig vanlig. Jeg gjør det dagelig om jeg ser en jente jeg liker. Måler henne opp og ned og forsøker å tenke meg hvordan hun ser ut uten klærne på seg eller hvordan det ville tatt seg ut om vi hadde sex med hvernadre. Dersom hun har fyldige sexy lepper så prøver jeg å se for meg leppene hennes rundt pikken min når hun suger meg. Eller om hun har en esktrem fin rompe, så tenker jeg på hvordan det ville være å ligge inntill henne og kjenne rompeballen mot meg eller kanskje hvordan det ville sett ut om jeg knullet henne bakfra? Mange muligheter her.

Skrevet (endret)

Jeg gjør det mye. Ikke nødvendigvis med seksuelle baktanker, mer for underholdning. Folk som har merkelig kroppsfasong, er veldig feite eller veldig tynne er morsomt å forestille seg nakne.

Folk med "vanlig" kropp er litt mer kjedelige. Men om jeg ser en veldig attraktiv mann lurer jeg ikke automatisk på hvordan han ser ut naken. Han har sikkert en helt ok kropp under klærne (siden jeg er tiltrukket av han). Tenker faktisk mer på hva han har mellom ørene og om han er god i senga.

Ja, ok... tenker kanskje litt kukstørrelse da.. :sukk:

Endret av Filur
Gjest Gjest_Helene_*
Skrevet

Jeg må si at jeg veldig sjeldent gjør dette. Og hvis jeg gjør det, så er det i hvert fall med personer som jeg kunne tenkt meg å ha sex med.

Det hender oftere at jeg tenker at han og han kunne jeg tenkt meg, men jeg kler de ikke nakne med blikket..i hvert fall ikke der og da. Kanskje senere ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Vel jo... Eller..jeg ser vel ikke akkurat for meg hvordan de ser ut naken, slik de ville sett ut om de stod rett opp og ned. Men jeg ser gjerne for meg hvordan de er i senga, sexuelt. Det skjer gang på gang jeg ser en vakker og maskulin mann. da ser jeg for meg han ha sex, og så er han i fantasien/tanken min, alltid GOD i senga. Så da blir det til at jeg også tenker..." hmm, kona/dama hans er sikkert skikkelig lykkelig" sammen med han kjekkasen der.... Det blir vel å drømme seg bort...Man liker jo å tenke at sexy menn som er vakre og hotte automatisk er noen lidenskapelige og deilige hingster i senga:D He he he..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...