Gå til innhold

Hvite føtter brune?

Fremhevede innlegg

Gjest Mulighet..
Skrevet

Jeg har noen hvite føtter som jeg ønsker å få brune. Til nå har jeg unngått å utsette dem for sol grunnet at jeg ikke ønker å få fregner på de. Jeg har noen fregner ellers på kroppen, og ønsker ikke å ha fler. Det jeg lurer på er om noen har en smart måte å få naturlig brunfarge uten at pigmentene samles til fregner? Jeg veit at solkrem som har beskyttelse mot UVA/UVB stråler reduserer muligheten for å få fregner...men er det noen annen krem eller metode som kan brukes?

Metoden til nå er vel å smøre, i mitt tilfelle, føttene med solkrem med UVA/UVB beskyttelse og iterasjonsvis sole føttene. Kanskje resultatet vil være opparbeiding av pigmenter som resulterer i brune føtter..? Hva mener dere der ute?

Hilsen

Drømmen om brune føtter

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Hva med selvbruning? Det vil jo også dempe synligheten litt av evt. fregner?

Skrevet

Selvbruningskrem kan anbefales. Min favoritt er fra Body Shop.

Men bare et lite spørsmål, mener du føtter, eller mener du faktisk bein/legger?

Gjest Gjest
Skrevet

Takker for at dere svarer :smile: Det jeg helst ville fått opparbeidet er en vanlig brunfarge, og på føttene. Leggene/bein har en grei nok brunfarge.

Jeg kunne jo evt. også prøvd ut en selvbruningskrem... Det som er problemet med det er å finne den riktige "fargen". Hvis ikke kan det se unaturlig ut. Kanskje jeg tar turen innom Body Shop for å se hva de har å tilby. Litt flaut vil det bli da jeg er en mann.

Takk igjen for svar :smile:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...