Gjest Mulighet.. Skrevet 6. mars 2008 #1 Skrevet 6. mars 2008 Jeg har noen hvite føtter som jeg ønsker å få brune. Til nå har jeg unngått å utsette dem for sol grunnet at jeg ikke ønker å få fregner på de. Jeg har noen fregner ellers på kroppen, og ønsker ikke å ha fler. Det jeg lurer på er om noen har en smart måte å få naturlig brunfarge uten at pigmentene samles til fregner? Jeg veit at solkrem som har beskyttelse mot UVA/UVB stråler reduserer muligheten for å få fregner...men er det noen annen krem eller metode som kan brukes? Metoden til nå er vel å smøre, i mitt tilfelle, føttene med solkrem med UVA/UVB beskyttelse og iterasjonsvis sole føttene. Kanskje resultatet vil være opparbeiding av pigmenter som resulterer i brune føtter..? Hva mener dere der ute? Hilsen Drømmen om brune føtter
Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2008 #2 Skrevet 9. mars 2008 Hva med selvbruning? Det vil jo også dempe synligheten litt av evt. fregner?
venus* Skrevet 9. mars 2008 #3 Skrevet 9. mars 2008 Selvbruningskrem kan anbefales. Min favoritt er fra Body Shop. Men bare et lite spørsmål, mener du føtter, eller mener du faktisk bein/legger?
Gjest Gjest Skrevet 11. mars 2008 #4 Skrevet 11. mars 2008 Takker for at dere svarer :smile: Det jeg helst ville fått opparbeidet er en vanlig brunfarge, og på føttene. Leggene/bein har en grei nok brunfarge. Jeg kunne jo evt. også prøvd ut en selvbruningskrem... Det som er problemet med det er å finne den riktige "fargen". Hvis ikke kan det se unaturlig ut. Kanskje jeg tar turen innom Body Shop for å se hva de har å tilby. Litt flaut vil det bli da jeg er en mann. Takk igjen for svar :smile:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå