Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2008 #1 Skrevet 6. mars 2008 Hei alle sammen, Har nå gått på Yasmin i halvannet år, men skal til legen snart for å få byttet merke. Hovedgrunnen til dette er humørsvingningene jeg har hatt, men en annen bivirkning har vært at sexlysten min har dødd fullstendig. Dette er jo ikke så gøy når man er i et fast forhold og kjæresten blir lei seg og usikker. Så det jeg lurte på var om noen hadde positive erfaringer med å få tilbake sexlysten ved å bytte merke, bytte til ring/plaster, whatever. Vet at alle er forskjellige, men er greit å høre litt av andres erfaringer
Gjest StockDama Skrevet 6. mars 2008 #2 Skrevet 6. mars 2008 p-plasteret har ikke tatt livet av sexlysten min, jeg er fornøyd med det.
Gjest Sisu Skrevet 6. mars 2008 #3 Skrevet 6. mars 2008 (endret) Har brukt flere forskjellige vanlige p-piller, kan si at Synfase og Microgynon var drepen for min lyst! Nå bruker jeg Cerazette som er uten østrogen, og er fornøyd med den. Tanken er imidlertid å kutte ut hormonene etterhvert og få lagt inn en vanlig kobberspiral. Hvis jeg tør da, vel og merke... Men som du sier, alle er forskjellige, og det som funker for en, kan være pyton for en annen. Man må nesten bare prøve seg fram. Endret 6. mars 2008 av Sisu
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå