Gå til innhold

Rumpesex

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Men hva hvis dama har stor rumpe da?:S

Høres veldig sært ut, men skal ikke dømme noen før det er testet ut..:P

Jeg tror det er rumpehullet som skal suges, ikke selve rumpebollene. :skratte:

Å suge en rumpe høres uansett ut som en høyst merkelig aktivitet. Setter man truten inntill og suger i vei liksom? Tenk om faktisk greier å suge ut noe da? Altså at man suger ut en bæsj liksom. :skratte:

Gjest Gjest_Marte_*
Skrevet

Mulig jeg er prippen, men synsbare dette høres ekkelt ut jeg :sjenert:

Dessuten er det jo en god del bakterier i rompa også da! Vet at det er mange i munnen også, men det er HELT andre typer bakterier...

I rompa fins tarmbakterier som E.coli og hvis du er "heldig" - diverse andre patogene virus og mikroorganismer, dette blir ikke borte ved en enkel såpevaks, eller vasker dere dere med sprit? :fnise:

Skrevet
Jeg tror det er rumpehullet som skal suges, ikke selve rumpebollene. :skratte:

Å suge en rumpe høres uansett ut som en høyst merkelig aktivitet. Setter man truten inntill og suger i vei liksom? Tenk om faktisk greier å suge ut noe da? Altså at man suger ut en bæsj liksom. :skratte:

Det er vel ikke akkurat suging det er snakk om. Heller slikking!

Skrevet

Jeg har slikket og knullet rumpe så ofte som mulig i 18-19 år nå, og jeg har aldri hatt hverken infeksjoner i pikken eller fått magesjau.

Hvis du nærmer det rumpa med ansiktet, og det lukter bæsj, så snur du selvsagt og finner på noe annet.

Skrevet
Jeg har slikket og knullet rumpe så ofte som mulig i 18-19 år nå, og jeg har aldri hatt hverken infeksjoner i pikken eller fått magesjau.

Hvis du nærmer det rumpa med ansiktet, og det lukter bæsj, så snur du selvsagt og finner på noe annet.

:fnise:

Du får sagt det du, nå lo jeg godt!

Skrevet
:fnise:

Du får sagt det du, nå lo jeg godt!

Jeg også :skratte:

Skrevet

Men det er jo litt av poenget :-)

Utrolig mange som raller og prater tull om analsex virker jo som om de gjør det ut fra formeningen om at analsex har noe med avføring å gjøre. Det har jo ikke det. Scatsex er noe annet, og er _meget_ mer spesiellt enn noe så "klassisk" som analsex. Vanlige "analsextilhengere" betakker seg jo hvis det er urent, lukter ubehagelig etc.

Skrevet

Det er jo derfor jeg er skapfan av deg Rimmis... For det du sier er sant og så utrolig opplagt.

Så klart slikker ikke jeg noen bak hvis det er ekkelt...

På samme måte regner jeg ikke med at noen gjør det på meg hvis det er ekkelt...

Og jeg vasker meg og er ren og pen, så det skal mye til at sexen får bremsespor....

Skrevet

Buttsex! :flekke::fise::Hehe:

Sorry, jeg bare blir så fnisete av denne tråden her. Hver sin smak, sier nå jeg!

Gjest Gjest_anastasia_*
Skrevet

Jeg elsker rimming!

Det er en helt spesiell følelse.. og det er også noe utrolig tennende bare ved det at en mann borer ansiktet ned mellom rumpeballene mine :fnise: Det blir liksom toppen av kroppslig intimitet og viser at han ikke har noen hemninger, og det er kanonsexy.

Er veldig glad for at det viste seg at min nye kjæreste elsker å kose med rumpa mi. Har lyst å gjøre det tilbake, men må først finne ut om han faktisk ønsker det og så må jeg nok manne meg opp bittelitt. Ikke gjort det før, så det er på en måte en grense å trå over.

Et spm: Hvis en mann rimmer deg er det da naturlig å anta at han vil at du skal gjøre det på han?

Skrevet (endret)

Vanskelig å si. Jeg hadde gjort det i "alle år", før min nåværende samboer plutselig gjorde det på meg etter at vi hadde vært sammen litt over et år (jeg slikket henne bak som noe av det aller første jeg/vi gjorde). Jeg tror godt man kan ha motforestillinger mot å motta selv om man liker å gjøre det selv. Personlig mottar jeg mer enn gjerne, men iom. at jeg gjør det selv nesten hver eneste gang i har sex så blir prosentandelen mottak relativt lav.

Endret av Rimmern
Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

hvordan vet man at man er helt ren, inni og utenpå??

Gjest Gjest_anastasia_*
Skrevet
hvordan vet man at man er helt ren, inni og utenpå??

Ved å vaske seg, kanskje?

Jeg er så anal (hoho) når det gjelder renslighet at jeg har en analdusjgreie til det formålet og kan finne på å putte en finger eller noe annet inni der selv først for å sjekke om det er noen rester hvis jeg har planlagt analsex! Men rimming betyr ikke nødvendigvis å stappe tunga inn, det er vel helst rundt og da holder det fint med vanlig vask og tørk når man dusjer eller evt gå over med en vaskeklut/intimserviett etter man har vært på do.

Takk for svar rimmern, tror jeg bare må ymte frempå neste gang anledningen byr seg. Slik jeg tenker så kan han vel iallefall ikke ha noe imot det eller synes det er ekkelt på noe vis siden han gjør det selv =) Men jeg tror han gjør det på meg fordi det gir han glede og tenning, er nok ikke akkurat noe han tvinger seg selv til å gjøre bare for å få det tilbake.

Skrevet

Han gjør det nok på deg fordi han liker det, ja :-)

Rimming trenger selvsagt ikke inkludere å stikke tunga inn - det er helt opp til hver enkelt hva man foretrekker. Personlig liker jeg å ta det helt ut, men full tungebruk både innenfor og utenfor. MEN - det må selvsagt være rent, både utenpå og inni. Analdusj er en veldig god ide, og veldig greit å bruke nå man blir vant til det (det føles en smule uvant de første gangene).

Skrevet

Er det noe som heter analdusj? Hvordan ser den ut og hvor får man kjøpt den? :)

• 2 uker senere...
Skrevet
Jeg elsker rimming!

Det er en helt spesiell følelse.. og det er også noe utrolig tennende bare ved det at en mann borer ansiktet ned mellom rumpeballene mine :fnise: Det blir liksom toppen av kroppslig intimitet og viser at han ikke har noen hemninger, og det er kanonsexy.

Er veldig glad for at det viste seg at min nye kjæreste elsker å kose med rumpa mi. Har lyst å gjøre det tilbake, men må først finne ut om han faktisk ønsker det og så må jeg nok manne meg opp bittelitt. Ikke gjort det før, så det er på en måte en grense å trå over.

Et spm: Hvis en mann rimmer deg er det da naturlig å anta at han vil at du skal gjøre det på han?

Herlig å se at noen er enig med meg. Jeg storkoser meg når jeg har anledning til å kose meg med ei flott jente. Alle vet vel nå at jeg elsker rumpe! Gubbe-rumper blir nok noe annet, spør du meg, men smaken er lik, hva da, baken.

Skrevet
Jeg elsker rimming!

Du er virkelig en person av min smak!!!!

• 5 uker senere...
Skrevet
Jeg elsker rimming!

Hyggelig å høre at noen liker rimming. Jeg er jo, som kjent nå, veldig glad i det. Synes det er kjempegodt. Du bør ikke tenke på at mannen tror at du skal gjøre det tilbake. Ikke slik jeg føler det i hvert fall. Det tenner meg utrolig mye ved å bore inn tunga i en stram og fin rumpe. Høres kanskje helt sykt ut, men det er jævlig deilig.En jenterumpe altså!!

Skrevet
Det er vel ikke akkurat suging det er snakk om. Heller slikking!

Det blir suging også når du blir litt "vill i farta"!! Vanskelig å stoppe seg selv der og da. jeg vet hva jeg snakker om. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...