Gå til innhold

Rumpesex


tommygutten

Anbefalte innlegg

Merkelig nok har jeg alltid drømt om å få kjenne hvor godt eller ikke godt det ville være å slikke og suge en deilig jenterumpe. Det er nemlig det fineste på jenta! Den dagen jeg endelig fikk sjansen til å bore tunga inn mellom skinkene til en flott jente, ble jeg postivt overrasket. Det var helt nydelig godt. Dette er å anbefale til alle. Kos dere med hverandre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest StockDama

neitakk, men fint at du har funnet noe nytt du liker =)

Endret av StockDama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mm;) høres godt ut. jeg har ikke blitt slikket i rumpa, men tror nok jeg hadde likt det. en fing og to i rumpa mens jeg blir slikket og fingret er helt nydelig :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mm;) høres godt ut. jeg har ikke blitt slikket i rumpa, men tror nok jeg hadde likt det. en fing og to i rumpa mens jeg blir slikket og fingret er helt nydelig :sjarmor:

Heisan!

Jeg vet ikke helt hvorfor jeg synes det er så utrolig opphissende med dette ønsket og higet etter å få kose med ei fin jenterumpe, men det tenner meg som bare fa....n! Jeg har jo hatt gleden av å virkelig få smake og det var bare helt skjønt. Nå savner jeg det fryktelig mye. Kos å se at dette ville falle i smak hos noen i hvert fall. Takk for svaret ditt. Ellers er jeg helt normal :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Må være anonym

....mener du at du smaker på det som "kremt"... er i rompa???

Jeg mener i rompehullet...? Altså... bæsjen...??????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Gjest Gjest

Jeg elsker å bli slikket og sugd PÅ rumpen, og gjerne en finger inni også, men tunge i rompa er jeg nok for prippen til. Å sli kysset på rompa er noe av det jeg også tenner mest på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ggutt23

Av og til når jeg gjør dette på dama så kommer det noe brunt ut. ligner sjokoladepudding, men smaker drit. det er turnoff det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg burde ikke le, men jeg klarer ikke å la være. Sorry. Trodde jeg var ganske så frisinnet, men rumpesuging? Usj. Faller ikke dette under kategorien scatting?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest virilia
Jeg burde ikke le, men jeg klarer ikke å la være. Sorry. Trodde jeg var ganske så frisinnet, men rumpesuging? Usj. Faller ikke dette under kategorien scatting?

Det er faktisk ganske digg!

Kjæresten min er prippen av seg, men han ELSKER å gjøre det på meg av en eller annen grunn. Ble litt satt ut da han foreslo det, men nå digger jeg det.

(tror ikke akkurat at tunga hans går langt inn der heller...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jeg burde ikke le, men jeg klarer ikke å la være. Sorry. Trodde jeg var ganske så frisinnet, men rumpesuging? Usj. Faller ikke dette under kategorien scatting?

Ikke når det ikke er avføring involvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg digger å bli både slikket og "knullet" med tungen i rumpen! Tungen kommer ikke så langt inn, er bare følelsen jeg digger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg digger å bli både slikket og "knullet" med tungen i rumpen! Tungen kommer ikke så langt inn, er bare følelsen jeg digger...

Ok, siden du markedsfører dette så bra, må jeg jo prøve... :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelinn
Merkelig nok har jeg alltid drømt om å få kjenne hvor godt eller ikke godt det ville være å slikke og suge en deilig jenterumpe. Det er nemlig det fineste på jenta! Den dagen jeg endelig fikk sjansen til å bore tunga inn mellom skinkene til en flott jente, ble jeg postivt overrasket. Det var helt nydelig godt. Dette er å anbefale til alle. Kos dere med hverandre!

Gutterumper er også fine! Og deilige å slikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg eeelsker å bli rimmet. Det er sikkert en blanding av den deilige følelsen av tungen samtidig som at det tenner meg veldig at det er litt "naughty" ;)

Jeg hadde nok ikke gjort det tilbake på mannen da... :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jeg hadde nok ikke gjort det tilbake på mannen da... :/

Ikke for å være frekk, men er ikke det litt egoistisk? Det er jo mulig mannen din ikke liker det, men hvis han gjorde det mener jeg.

Det blir litt som å like å bli slikket, men nekte å suge pikk. Tror jeg hadde fått dårlig samvittighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Ikke for å være frekk, men er ikke det litt egoistisk? Det er jo mulig mannen din ikke liker det, men hvis han gjorde det mener jeg.

Det blir litt som å like å bli slikket, men nekte å suge pikk. Tror jeg hadde fått dårlig samvittighet.

ville du gjort det??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...